Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)
Новинка 2018 року! Модель LIFAN . . фото 1

1 420 USD

Основна інформація

Стан:

Нове

Додаткові параметри:

Стан:

Нова гума

Вес:

125

Высота:

1050

Главная передача:

Цепная

Год выпуска:

2018

Длина:

2060

Количество цилиндров:

1

Максимальная скорость:

105

Марка:

Lifan

Мощность двигателя:

13.6

Объем двигателя:

175

Объем топливного бака:

13

Охлаждение двигателя:

Воздушное

Расход топлива:

2.6

Система впрыска топлива:

Карбюратор

Система запуска:

Электростартер и механический стартер

Тактность двигателя:

Четырёхтактный

Тип:

Мотоцикл

Ширина:

760

Совместимость с маркой:

Lifan

Класс:

Городской

Класс мотоцикла:

Дорожный

Модель:

200 CiTyR

Цвет:

Разные цвета

Код/Артикул:

LF200CiTiR

Код товару:

765075655

Опис

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)
Новинка 2018 року! Модель LIFAN 200 СiTyR - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.
Назва моделі CiTyR позначає її максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою 4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).
Іншими словами двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:
Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим коефіцієнтом тертя
Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження
У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.

У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині Картка є спеціальний олійний канал, через який олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна знімає температурне навантаження.

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.
Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення.
А ще одна відмінність — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E. Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі.
Коротенько нагадуємо про інші елементи:
У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.
Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів.
Зберегли ми у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки.
Ну ось і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі Lifan LF150-2E, що стоїть на увазі варіант як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.
Цей мотоцикл доступний, надійний, невибагливий і економічно виправданий у змісті та експлуатації, динамічніше, швидше, зручніше в їзді та трішки приємніше для ока.

Поскаржитись
Все (0)
Останні коментарі
Для даного оголошення немає коментарів

Дивіться також

Мопед Musstang DELTA MT110-1. Дніпро. фото 1

Мопед Musstang DELTA MT110-1

24 135 ГРН
Мопед DELTA MT110-1 від Musstang MT110-1 — це одна з найпопулярніших моделей у своєму класі. Виробник продав понад 11
Дніпро
Мопед Musstang ALFA NEW MT125-8. Дніпро. фото 1

Мопед Musstang ALFA NEW MT125-8

28 706 ГРН
Мопед ALFA NEW MT125-8 від Musstang Ця модель досить нещодавно з'явилася на вітчизняному ринку. Вона становить гідну
Дніпро
Мотоцикл Spark SP150R-11 (150 куб.см). Дніпро. фото 1

Мотоцикл Spark SP150R-11 (150 куб.см)

35 691 ГРН
Мотоцикл Spark SP150R-11 Мотоцикл Spark SP150R-11 - це спортивний дизайн у сучасному молодіжному стилі. Така ж модель я
Дніпро
Мотоцикл Spark SP150R-11 (150 куб.см). Дніпро. фото 1

Мотоцикл Spark SP150R-11 (150 куб.см)

35 691 ГРН
Мотоцикл Spark SP150R-11 Мотоцикл Spark SP150R-11 - це спортивний дизайн у сучасному молодіжному стилі. Така ж сама мод
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP200R-25B. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP200R-25B

26 789 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber На все скутера Мы предоставляем полный пакет документов, дл
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP125C-2CD. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP125C-2CD

18 152 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber На все скутера Мы предоставляем полный пакет документов, дл
Дніпро
Мотоцикл Spark SP200R-27 (200куб.см). Дніпро. фото 1

Мотоцикл Spark SP200R-27 (200куб.см)

44 614 ГРН
Мотоцикл SparkSP200R-27 (200куб.см) Мотоцикл Spark SP200R-27 - це нова модель, виготовлена в спортивному стилі. Мотоцикл
Дніпро
Мотоцикл Musstang Region MT-200 (197 куб.см). Дніпро. фото 1

Мотоцикл Musstang Region MT-200 (197 куб.см)

42 054 ГРН
Мотоцикл Musstang Region MT-200 (197 куб.см) Переваги та відмінності мотоцикла Мустанг Регіон 200: 1. Модель Region , на
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP110С-3C. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP110С-3C

19 194 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber На все скутера Мы предоставляем полный пакет документов, дл
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP200R-25I: версия 2021 года. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP200R-25I: версия 2021 года

25 665 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber На все скутера Мы предоставляем полный пакет документов, дл
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP125C-2XWQ. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP125C-2XWQ

19 194 ГРН
Spark
SP125C-2XWQ - это современная 125-кубовая, двухместная модель дорожного типа от хорошо известного украинскому потребител
Дніпро
Мотоцикл Spark  SP200R-28. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Spark SP200R-28

35 098 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber На все скутера Мы предоставляем полный пакет документов, дл
Дніпро
Мотоцикл Спарк SP125С-3WQ. Дніпро. фото 1

Мотоцикл Спарк SP125С-3WQ

17 823 ГРН
Spark
? +38067-303-02-21 ? +38066-922-19-79 Viber Легкий дорожный 124-кубовый мотоцикл SPARK SP125С- 3WQ по конструкции и к
Дніпро