1 420 USD
Основна інформація
Стан:
Нове
Додаткові параметри:
Стан:
Нова гума
Вес:
125
Высота:
1050
Главная передача:
Цепная
Год выпуска:
2018
Длина:
2060
Количество цилиндров:
1
Максимальная скорость:
105
Марка:
Lifan
Мощность двигателя:
13.6
Объем двигателя:
175
Объем топливного бака:
13
Охлаждение двигателя:
Воздушное
Расход топлива:
2.6
Система впрыска топлива:
Карбюратор
Система запуска:
Электростартер и механический стартер
Тактность двигателя:
Четырёхтактный
Тип:
Мотоцикл
Ширина:
760
Совместимость с маркой:
Lifan
Класс:
Городской
Класс мотоцикла:
Дорожный
Модель:
200 CiTyR
Цвет:
Разные цвета
Код/Артикул:
LF200CiTiR
Код товару:
765075655
Опис
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR (175 куб.см.)
Новинка 2018 року! Модель LIFAN 200 СiTyR - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.
Назва моделі CiTyR позначає її максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Перше, на що хочемо звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою 4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).
Іншими словами двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:
Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим коефіцієнтом тертя
Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження
У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині Картка є спеціальний олійний канал, через який олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна знімає температурне навантаження.
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.
Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення.
А ще одна відмінність — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E. Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі.
Коротенько нагадуємо про інші елементи:
У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.
Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів.
Зберегли ми у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки.
Ну ось і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі Lifan LF150-2E, що стоїть на увазі варіант як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.
Цей мотоцикл доступний, надійний, невибагливий і економічно виправданий у змісті та експлуатації, динамічніше, швидше, зручніше в їзді та трішки приємніше для ока.