4 400 ГРН
торгСпособи доставки
Нова Пошта
Самовивіз
Основна інформація
Стан
Нове
Опис
Трубка заднього гідроциліндра підвіски Сітроен С5 (C5 III, С5Х7, C5 X7, C5III, С5 2008 року випуску і вище).
Ціна вказана для правої трубки. Вартість лівої трубки 5400 грн.
Також є тонка петлеподібна трубка з гумовою вставкою, яка знаходиться ззаду внизу біля регулятора жорсткості.
КОНТАКТИ, інші гідротрубки, кульові верхні, нижні, сайлентблоки у всі важелі, тяги стабілізатора передні, задні, рульові наконечники, підшипники ступиць, іоліс та інше дивіться на спеціолізованому мінісайті:
https://sites.google.com/site/peugeot407citroenc5x7/home
Для переходу на сайт можна лівою кнопкою миші виділити синім адресу сайту і правою кнопкою вибрати "Перейти на сайт ..." або просто вбити адресу сайту в гугл пошук. На сайті окремо показані передня та задня підвіски, PSA-схеми розташування, багато фотографій, ціни, контакти. Крім оригінальних є менш дорогі замінники з хорошим співвідношенням ціна-якість.
У Сітроен С5Х7 досить часто виходять з ладу трубки, що з'єднують задні гідроциліндри із заднім регулятором жорсткості. Здебільшого це відбувається взимку. Трубка має вставку із гумового шланга високого тиску. Гума на морозі дубіє, стає менш гнучкою. В результаті під час руху більше починає згинатися тонкостінна металева трубка в районі фланця кріплення до гідроциліндра. Згодом там утворюється тріщина-свіщ. Тріщина стає дедалі більше. Після появи перших крапель на авто ще можна проїхати близько однієї-двох тисяч кілометрів. Після цього текти стає більше, зад авто опускається нижче за нижнє положення, через деякий час опускається і перед. Їхати можна повільно та акуратно.
Помічено, що при виникненні такого роду тріщини текти буде тим більше, ніж нижче зад авто. Якщо підняти авто у верхнє положення текти може взагалі перестати. Так можна зменшити втрати гідравлічної рідини під час стоянки.
Трубка в районі з'єднання з гідроциліндром сильно схильна до корозії, тому тріщина може виникнути і в іншому місці. Також може пошкодитись і гумова вставка. Тиск у трубці більше 100 атм., тому визначити місце протікання на знятій трубці складно та бажано використовувати компресор.
Трубки б\в не дешеві, як правило сильно пошкоджені іржею і однозначно мають механічну втому.
Трубку можна обварити спеціальним зварюванням (треба не перегріти кільця, що ущільнюють). Також легко змінюється гумова вставка. Часто такий ремонт дає позитивний результат.
З огляду на непередбачуваність течі може краще придбати ці трубки заздалегідь і возити їх із собою. Вони не займають багато місця. Під чорною обшивкою багажника легко поміщаються дві трубки, ремкомплект довгої центральної трубки (ця трубка теж може вийти з ладу) та кілька банок гідравлічної рідини LDS. Маючи такий запас набагато спокійніше почуваєшся у далеких подорожах.
КОНТАКТИ, інші гідротрубки, кульові верхні, нижні, сайлентблоки у всі важелі, тяги стабілізатора передні, задні, рульові наконечники, підшипники ступиць, іоліс та інше дивіться на спеціолізованому мінісайті:
https://sites.google.com/site/peugeot407citroenc5x7/home
Для переходу на сайт можна лівою кнопкою миші виділити синім адресу сайту і правою кнопкою вибрати "Перейти на сайт ..." або просто вбити адресу сайту в гугл пошук. На сайті окремо показані передня та задня підвіски, PSA-схеми розташування, багато фотографій, ціни, контакти. Крім оригінальних є менш дорогі замінники з хорошим співвідношенням ціна-якість.
Всі ціни вказані орієнтовно та можуть відрізнятися залежно від курсу євро та ситуації на кордоні з Євросоюзом. В наявності не завжди є весь асортимент. Прохання ціну та наявність уточнювати за телефоном перед замовленням.
Ключові слова
трубка, citroen, гідравлічна, c5x7, гідроциліндр, задній, стійка, стойка, амортизатор, сітроен
Поскаржитись