440 ГРН
торгСпособи доставки
Нова Пошта
Самовивіз
Основна інформація
Стан
Нове
Опис
Сайлентблок задній переднього нижнього горизонтального важеля для автомобілів Сітроен С5 Х7 (C5III), тобто Сітроен С5 після 2008 року випуску.
КОНТАКТИ, стійки гідравлічні, кульові верхні, 3 види нижніх, сайлентблоки у всі важелі, електричне ручне гальмо, тяги стабілізатора передні, задні, рульові наконечники дивіться на спеціалізованому мінісайті:
https://sites.google.com/site/peugeot407citroenc5x7/home
Для переходу на сайт можна лівою кнопкою миші виділити синім адресу сайту і правою кнопкою вибрати "Перейти на сайт ..." або просто вбити адресу сайту в гугл пошук. На сайті окремо показані передня та задня підвіски, PSA-схеми розташування, багато фотографій, ціни, контакти. Крім оригінальних є менш дорогі замінники з хорошим співвідношенням ціна-якість.
Сайлент алюмінієвий, часто його називають " улітка ". Кріпиться до задньої частини нижнього горизонтального важеля передньої підвіски. Цей важіль ще називають " бумеранг ".
Для автомобілів Сітроен С5Х7 існує 2 види цих сайлентблоків:
1. Для алюмінієвого підрамника: це всі автомобілі з номером OPR до 11983 (тобто випущені до 30.08.2009 р.) та всі автомобілі, випущені після цієї дати з алюмінієвим підрамником.
2. Для сталевого підрамника: це автомобілі з номером OPR після 11983 (тобто випущені після 30.08.2009 р.) та мають сталевий підрамник.
Це необхідно враховувати під час замовлення. Потрібно знати який підрамник у автомобіля або повідомити номер VIN з техпаспорту.
Сайлентблок ( сайлент-блок саленблок салінблок сайленблок) офіційно поставляється тільки у зборі з важелем і тому оригінального номера не має. На сьогоднішній день існує велика плутанина із цими сайлентами. Майже всі продавці запчастин з незнання пропонують цей сайлентблок від Пежо 407 (як правило фірми Sasic). Причому, цей сайлентблок встановлюється на автомобіль без видимих проблем.
Але сайлентблоки для Сітроен С5Х7 мають суттєві відмінності від Пежо 407:
1. При встановленні сайлента від Пежо задня частина важеля опускається приблизно на 10 мм, важіль стоїть з перекосом.
2. Сайлентблок Сітроен значно більший, гумова частина більша і по діаметру і по ширині, виглядає потужніше.
3. Маленький отвір під датчик висоти в сайлент Пежо теж зміщено. В результаті збивається правильна висота підвіски та утруднене її подальше регулювання.
Все це позначається на комфорті водіння, на ходимості і самої улітки і сусідніх сайлентблоків.
Зараз є кілька постачальників цих сайлентів, один з відомих фірми Sidem. Але як показала практика, всі вони ходять значно менше оригінальних важелів.
Нещодавно ці сайлентблоки з'явилися в упаковці фірми Prottego Jadexim. У упаковці цієї фірми лежать зазвичай оригінальні запчастини чи запчастини наближені до оригінальним за якістю. Великого досвіду експлуатації цих сайлентів поки немає, але є всі підстави вважати, що пробіг буде достатнім.
Всі ціни вказані орієнтовно та можуть відрізнятися залежно від курсу євро та ситуації на кордоні з Євросоюзом. В наявності не завжди є весь асортимент. Прохання ціну та наявність уточнювати за телефоном перед замовленням.
Ключові слова
сайлентблок, улітка, равлик, задній, citroen, c5 x7, нижній, важель, сітроен, с5х7
Поскаржитись