1 000 ГРН
Опис
Опис
Дуже довго обговорювати і пояснювати всі сильні сторони даного курсу у відео форматі для автомобільної діагностики. Для кращого сприйняття треба подивитися авторський відео курс.
Даний курс складається з:
Старт
Практик
Експерт
Весь відеокурс по часу займе близько 32 годин (плюс/мінус) і є подарункові матеріали!!!
Яким чином знижувати паливний витрата?
Від чого витрачається більше палива, приміром, водій їде по трасі? Витрата палива залежить від опору транспортного засобу і коефіцієнта прискорення (швидкість). Тобто, відверто кажучи наш коефіцієнт сх*v2 на що відбувається ділення я точно не пам'ятаю і врешті-решт ми получимм ту необхідну потужність для того, щоб їздити швидко на такій швидкості. Для чого ми про це ведемо розповідь? При швидкості 40 км/год - опір одне, при 80 км/год опірність не збільшитися на 2, а зросте в 4 рази. А коли швидкість буде на рівні 120 км/год, то опір буде аж в 9 разів перевищує витрати. Найчастіше це люди не знають і не розуміють.
Виробники розраховували на те, що траса це 90 км/год на 5-й передачі і на рівній дорозі.
Проїжджі кажуть, що витрати палива на трасі таку-то кількість і це забагато. Виникає зустрічне питання, тоді з якою швидкістю пересуватися? І у відповідь теж кажуть - 140 км/год. У цьому випадку v2 це являється рсхожом. Як радять виробники за витрату? На трасі одні витрати, в місті зовсім інший.
Виробники розрахована на те, що траса це 90 км/год на 5-й передачі і на рівній дорозі. Під Час того як переганяємо вантажівка, ми тиснемо в підлогу на газ, після гальмуємо, потім знову газуем, знову гальмуємо, а після прискорюємося до 140 км/год. На даній швидкості заявлених витрат на паливо ніколи не буде. Мовляв, автомобілісти, зрозумійте виробничі витрати розраховується тільки так. Припустимо це буде Волга. Там зовсім інші проблеми. Люди міркують, що вона занадто багато споживає. А насправді Волги все ще залежить від того як спроектрован автомобіль, тому що у Волги аеродинаміки немає. 10-ка як небудь зализанная. Пріора також. У цих автомобілів до всього іншого хороший СХ саме тому вони досить мало жеруть по трасі.
Волга або якась інша класика з досить таки більшими щілинами, у них СХ наступний, навіть якщо рухатися повільно вона всерівно буде споживати більшість, тому що провышеный СХ. Не із за того, що вона багато важить, а тому що у них дуже жахливе лобове опір. СГ залежить від безлічі факторів. Не тільки як виглядає транспорт, а ще від межкузовных щілин.
Ось Лацетті стоїть, у них щілини майже не видно як міліметр. Саме поетом іномарки приземкуваті, а для України їх примусово піднімають. Ось саме тому у іномарок маленький сх, вони прям лежать на дорозі. На пряму впливає, який у машини дорожній просвіт і коефіцієнт СХ в хорошому діапазоні. Далі саме веселе, ми спостерігаємо за машиною і не бачимо, а що буде якщо її підняти підйомником? У іномарок там все закрито і гладко, у нас точно так же, чи ні? Всі заліплено хоч який-небудь захистом, щоб навіть там все було рівно, а не як небудь. Це теж має значення до опору. Саме за СГ Волга стільки жере, у гонщиків за v2 жере стільки ж палива.
Раніше понтовались, так що над дверима робили жолоби, дуже популярно на класиці. Вода так любить стікати з цим жолобах. Аеродинаміка і Волга - це зовсім різні речі. Це приклад як робити не треба. Але як говоритися їй вже нічого не допоможе. Цього транспорту вже більше 50 років. У той час ще так швидко не їздили.
Зараз автомобілісти садяться на волгу з вдосконаленим двигуном їдуть і говорять, чому вона надто багато жере. Ще до розмови, чому так многоптребляет. Хочеться сказати конкретику на цифрах. У мене вже було так багато машин і навіть Волга 3110. Придбав її, давненько їздив пару років. Що я зміг з неї мати? У ній є непогана можливість роботи на холостому ходу, але краще змінити її від а до я. Звичайно у мене був правильно налаштований розвал, все було зроблено добре. Витрата був при 90 км/год 9 літрів. Як газонув тоді відразу 10-11 літрів.