1 950 ГРН
Основна інформація
Стан:
Нове
Код/Артикул:
10205
Код товару:
1125693217
Опис
Тестер витоку циліндрів з адаптерами Т-1020 Alloid
Країна-виробник: Китай
Бренд: Alloid
Характеристики:
2 датчики тиску (фунт і бар).
Датчики: 0-100 фунтів і 7 барів.
Довжина шланга 65 cm.
Дає змогу точно діагностувати проблеми двигуна.
Зламані вали циліндрів і пошкоджені прокладки.
Насадки 14 і 18 mm забезпечують сумісність із більшістю двигунів.
Використовувати, дотримуючись показань датчиків.
Два датчики дають змогу повною мірою стежити за тиском.
Постачається в пластиковому кейсі.
Інструкція з використання:
1. Прогрійте двигун до робочої температури, замкніть і вимкніть запалювання.
2. Вивернете свічки.
3. Встановіть поршень циліндра, що перевіряється, в положення ВМТ у такті стиснення.
4. Зафіксуйте колінчастий вал — на механікі просто увімкніть віхнє передавання, для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем.
5. На бензиновому двигуні під'єднання відбувається через свічковий отвір, що перевіряється циліндром за допомогою шланга, на дизельному отворі для форсунки.
6. Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину (щоб не пошкодити манометр під час подавання повітря).
7. Під'єднайте пневмотестер через вхідний штуцер до компресором тиском 6-10 Атм.
8. Використовуючи регулятор тиску, встановіть тиск повітря, що подається на заданому рівні
9. Зніміть показання тиску в циліндрі по другому манометру.
Величина витоку, %
Зона шкалы
Виведення
10-40%
Зелена
Гарний стан — витік мінімальний, відповідає допуску для нового двигуна або двигуна з дуже гарним технічним станом
40-70%
Жовта
Задовольнювальний стан — величина витоку досить велика, необхідно докладніше дослідження для виявлення місця витоку, рекомендується проведення ремонтних робіт
70-100%
Червона
Критична витоку — у циліндрі наявні несправності, наявність яких із максимальною ймовірністю спричиняє потребу капітального ремонту
100%
Червона
Повна витоку — така ситуація може бути тільки якщо пневмотестер не під'єднаний до двигуна або яка або з частин, що впливають на герметичність надпоршневого простору повністю зруйнована (клапан, поршень тощо)
10. Від'єднайте пневмотестер від свічкового отвору та повторіть процедуру вимірювань для всіх циліндрів.
УВАГА:
Робочий тиск цього пневмотестера 1,5 бара.
Якщо ви підвищили на редукторі цей тиск, манометр виходить із ладу. Цей товар водночас не підлягає гарантії та ремонту!!