5 USD
Основна інформація
Стан
Нове
Необходимость нагрева:
Нет
Применение материала:
Крыша|Двери|Потолок автомобиля|Крышка багажника|Стенки багажника|Капот
Тип:
Шумоизоляция
Водопоглинання по об’єму:
< 1% від обсягу
Динамічний модуль пружності при навантаженні 2000 Н/м2:
0,22-0,23 МПа
Динамічний модуль пружності при навантаженні 5000 Н/м2:
0,60-0,70 МПа
Довговічність:
80-90 років
Коэффициент теплопроводности:
0,031-0,048 Вт/м.К
Предел прочности при сжатии:
0,015-0,035 МПа
Паропроникність:
0,001 мг (м.ч. Па)
Плотность:
28
Подовження при розриві, поздовжній напрямок:
130-250%
Подовження при розриві, поперечний напрямок:
100-210%
Показник зниження ударного шуму:
20
Руйнівне напруження при розтягу, поздовжній напрямок:
0,33-1,9 МПа
Руйнівне напруження при розтягу, поперечний напрямок:
0,21-1,3 МПа
Товщина алюмінієвої фольги:
10
Толщина:
3
Усадка при нагріванні:
0,54-1,45 %
Ширина листа:
100
Код/Артикул:
Spleneco4fkR
Код товару:
2003079865
Опис
Шумоізоляція для авто
СПЛЕН ― Спінений поліетилен.
ЕКОНОМ — закрито-пористий, хімічно-зшитий пінополіетилен, з поперечно пов'язаною молекулярною структурою.
4 ― товщина матеріалу в мм.
Ф - фольга алюмінієва полірована.
К — клей — розплавлення постійної липкості з високою клейкою властивістю, нанесений на один бік матеріалу та захищений антиадгезійним папером або плівкою.
Також ви можете вибрати інші матеріали для шумоізоляції: самоклейна, фольгована, зі спіненого каучуку та додатково для віброізоляції.
СПЛЕН ЕКОНОМ 4 ФК ― самоклейний тепло-, шумоізолювальний фольгований матеріал із хімічно зшитого пінополіетилену для оброблення елементів кузова автомобіля, у формі полотна завширшки 1,0 м, гігієнічно чистий, стабільно еластичний, закритопористий за щільності 33 кг/с дуже малим відсотком водопоглинання — менш ніж 1% (за об'ємом). Якісний теплоізолятор, шумозахист від ударного передавання звуку, має високу стійкість до атмосферних впливів, зокрема й до ультрафіолетового випромінювання, не втрачає гнучкості й еластичності під час — 60 °C, витримує тривалий час температури + 125 °C. Пріючості цього матеріалу перед іншими аналогічними тепло- і шумоізоляції автомобіля, складається насамперед в їхній екологічній чистоті та збереженні стабільності всіх основних експлуатаційних властивостей (теплоізоляційних і акустичних показників, вологостійкості та гідрофобності, пружності й еластичності) упродовж тривалого періоду, за всіх умов експлуатації. Крім цього, СПЛЕН має гарну мікробіологічну, оливу-, нафтопроду- та бензостійкість, сумісний практично з будь-якими матеріалами. Легко монтується на складні поверхні.
СПЛЕН фольгований використовується як тепло та звукоізолятор, використовуючи принцип відбиття тепла фольгованим пінополіетиленом. Принцип відбивної ізоляції простий: тепло, як і світло, переноситься за допомогою випромінювання, а отже, потік тепла можна зупинити за допомогою відбиття. теплового випромінювання, відбиваючи до 97% теплового випромінювання. Використовуючи теплоізоляційні властивості спіненої структури пінополіетилену з низькою теплопровідністю й відбивні властивості полірованою неокисленною алюмінієвою фольги можна 80% зменшити загальні теплові втрати. прошарок 10-20 мм.
Зони використання: дах, бічні стінки автомобілів, бусів, малотоннажних вантажівок, багажне відділення, усюди, де потрібне шумо-, теплоізолювальний матеріал цієї товщини.
Умови використання:
― Для забезпечення оптимального відбивного ефекту потрібна наявність повітряного прошарку 10-20 мм між фольгованим відбивальним шаром і матеріалом, наявним перед ним.
― Оптимальна температура нанесення самоклейного матеріалу +18 — 35 °C.
Не рекомендується наклеювати матеріал за температури нижче ніж +10 °C, через низьку адгезію (клейкості) клейового шару.
― Для створення міцного з'єднання поверхня, на яку наклеюється матеріал, має бути суха, чиста та знежирена нітророзчинником або подібними розчинниками.
― Самоклейний матеріал наносити на поверхню, яку клеїться матеріал, без тяги та перекосів. Зривати захисну плівку або папір треба перед нанесенням клейкого матеріалу.
― Гарантоване зберігання адгезивних властивостей клейкого шару від − 40 °C до +70 °C.