Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 2.


У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться . . фото 1

220 ГРН

Основна інформація

Стан

Новий

Тематика:

Воспитание и педагогика

Тип полиграфической бумаги:

Офсетная

Вид переплета:

Мягкий

Язык издания:

Украинский

Тип поверхности бумаги:

Глянцевая

Количество страниц:

108.0

Код товару:

1923322298

Опис


У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться з нумерацією трицифрових чисел, їх додаванням і відніманням, а й фактично засвоюють таблицю множення одноцифрових чисел. За завданням учителя вони повинні вміти проговорювати усно в достатньо швидкому темпі перші
10 кратних будь-якого одноцифрового числа. Розв’язу­ються складені задачі на додавання і віднімання у 2-3 дії.
У 2 частині формуються уявлення про важливі загальнонаукові поняття: “операція”, “обернена операція”, “програма дій”, “алгоритм”, які набувають особливого значення у зв’язку з комп’ютерізацією навколишнього світу і подальшим впровадженням інформатики у школу. В учнів формується узагаль­нений погляд на додавання і віднімання як на взаємообернені операції. Вони вчаться “читати” й самостійно складати блок-схеми неважких алгоритмів. Це дозволяє розширити клас цікавих для дітей завдань, у процесі розв’язання яких ефективно відпрацьову­ються обчислювальні навички та одночасно засвоюєть­ся азбука спілкування з комп’ютером.
При обговоренні питання про порядок виконан­ня операцій у виразах розкривається необхідність використання дужок на позначення цього порядку. Виводиться сполучна властивість додавання, правила віднімання числа з суми і суми з числа, які використо­вуються потім для раціоналізації обчислень.
У 3 частині підручника розкривається зміст множення і ділення. Учні повинні глибоко усвідомити доцільність уведення нових дій для розв’язання практичних задач, необхідність побудови й запам’я­товування таблиці множення. Більш детально роз­глядається прямокутник і його властивості. Учні знайомляться з правилами обчислення площі та сторони прямокутника, що дозволяє наочно ілюструвати взаємозв’язок між множниками і добутком. Таким чином, усі пов’язані між собою приклади на множення й ділення об’єднуються єдиною графічною моделлю, а значить, легше засвоюються.
Вивчається таблиця множення на 2-7. Розгляда­ються окремі випадки множення й ділення з 0 і 1.
У 4 частині підручника розглядаються всі випадки табличного множення і ділення, а також найпростіші рівняння з множення та ділення, уводяться задачі на кратне порівняння, збільшення і зменшення в декілька разів, вивчаються правила порядку арифметичних дій у виразах без дужок і з дужками. На підставі наочних геометричних моделей установлюються властивості множення (переставна, сполучна, розподільна) та правило ділення суми на число, за допомогою яких виводяться алгоритми позатабличного множення і ділення, розглядається ділення з остачею. Уводиться поняття кола, його радіуса і діаметра.
Велика увага приділяється розвитку варіативності мислення.
Уведення числа 1000 дозволяє розглянути нові одиниці довжини (кілометр, міліметр) і об’єму (кубічний сантиметр, кубічний дециметр, кубічний метр), а також деякі співвідношення між ними. Установлюється правило обчислення об’єму прямокут­ного паралелепіпеда.

Поскаржитись
Все (0)
Останні коментарі
Для даного оголошення немає коментарів

Дивіться також

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, комплект, 1 та 2 ва. Київ. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, комплект, 1 та 2 ва

399 ГРН
Новий
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Київ
Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 1.. Київ. фото 1

Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 1.

220 ГРН
Новий
У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться з нумерацією трицифрових чисел, їх додав
Київ
“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 2. Програма. Київ. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 2. Програма

220 ГРН
Новий
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Київ
“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 1. Програма. Київ. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 1. Програма

220 ГРН
Новий
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Київ
Росток. “Українська мова”, 4 клас, 2 частина, автор М.І. Кальчук.. Київ. фото 1

Росток. “Українська мова”, 4 клас, 2 частина, автор М.І. Кальчук.

220 ГРН
Новий
Мета підручника з української мови (автори М.І. Кальчук, М.В. Кучинський) – показати учням послідовність утворення прав
Київ
Росток. “Українська мова”, 4 клас, 1 частина, автор М.І. Кальчук.. Київ. фото 1

Росток. “Українська мова”, 4 клас, 1 частина, автор М.І. Кальчук.

220 ГРН
Новий
Мета підручника з української мови (автори М.І. Кальчук, М.В. Кучинський) – показати учням послідовність утворення прав
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
У 3 класі основою курсу “Навколишній світ” виступає ідея змін, які постійно відбуваються в довкіллі (“все тече, все змі
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
У 3 класі основою курсу “Навколишній світ” виступає ідея змін, які постійно відбуваються в довкіллі (“все тече, все змі
Київ
Росток. “Українська мова”, 3 клас, 2 частина, автори М.І. Кальчук, Н.І. Карась.. Київ. фото 1

Росток. “Українська мова”, 3 клас, 2 частина, автори М.І. Кальчук, Н.І. Карась.

220 ГРН
Новий
Мета підручника з української мови – показати учням послідовність утворення правильного усного і писемного мовлення: ві
Київ
Росток. “Українська мова”, 3 клас, 1 частина  автори, М.І. Кальчук, Н.І. Карась.. Київ. фото 1

Росток. “Українська мова”, 3 клас, 1 частина автори, М.І. Кальчук, Н.І. Карась.

220 ГРН
Новий
Мета підручника з української мови – показати учням послідовність утворення правильного усного і писемного мовлення: ві
Київ
Росток. "Математика”, 3 клас, Комплект з 4 частин, кольорова, україномовна. Пушк. Київ. фото 1

Росток. "Математика”, 3 клас, Комплект з 4 частин, кольорова, україномовна. Пушк

799 ГРН
Новий
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Київ
Росток. "Математика”, 3 клас, 1 частина, кольорова, Пушкарьова Т.О. Україномовна. Київ. фото 1

Росток. "Математика”, 3 клас, 1 частина, кольорова, Пушкарьова Т.О. Україномовна

220 ГРН
Новий
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 2 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 2 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
Порівняно з першим класом програма 2-го класу (3 години на тиждень) передбачає більш широке ознайомлення з різноманітні
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 2 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 2 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
Порівняно з першим класом програма 2-го класу (3 години на тиждень) передбачає більш широке ознайомлення з різноманітні
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 5 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 5 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
У 5-му класі курс “Навколишній світ” – це логічне продовження однойменного курсу в початковій школі, який відкриває широ
Київ
Росток. "Навколишній світ”, 5 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 5 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
У 5-му класі курс “Навколишній світ” – це логічне продовження однойменного курсу в початковій школі, який відкриває широ
Київ
Росток. “Математика”, 5 клас, 1 частина. Т.О. Пушкарьова.. Київ. фото 1

Росток. “Математика”, 5 клас, 1 частина. Т.О. Пушкарьова.

220 ГРН
Новий
1 частина. Програма з математики для 5 класу починається зі знайомства дітей з математичними моделями, прийомами їх поб
Київ
Росток. "Математика”, 3 клас,  2 частина, кольорова, україномовна. Пушкарьова Т.. Київ. фото 1

Росток. "Математика”, 3 клас, 2 частина, кольорова, україномовна. Пушкарьова Т.

220 ГРН
Новий
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Київ
Вводим звуки в речь, Картотека заданий, [ С ], [ З ], [ Ц ], Книга на русском яз. Київ. фото 1

Вводим звуки в речь, Картотека заданий, [ С ], [ З ], [ Ц ], Книга на русском яз

220 ГРН
Новий
Пособие представляет собой систему карточек с заданиями для автоматизации звуков [С], [З], [Ц] в речи детей. Оно может б
Київ
Вводим звуки в речь, Картотека заданий, [ Ш ], [ Ж ], Книга на русском языке.. Київ. фото 1

Вводим звуки в речь, Картотека заданий, [ Ш ], [ Ж ], Книга на русском языке.

220 ГРН
Новий
Пособие представляет собой систему карточек с заданиями для автоматизации звуков [Ш], [Ж] в речи детей. Оно может быть и
Київ