100 ГРН
Основна інформація
Стан
Нове
Гарантийный срок:
12
Тип запчасти:
Оригинал
Тип техники:
Землеройная техника
Код товару:
1551528187
Опис
Види редукторів ходу | Бортовий редуктор-циліндричний, планетарний, конічний
Види редукторів ходу
Що таке редуктор ходу екскаватора?
Редуктор ходу – мабуть найважливіший елемент трансмісії екскаватора або будь-якої іншої спецтехніки. Він відповідає за рух, а його основними характеристиками є:
ККД
потужність
величина передавального відносини
кутова швидкість кожного валу.
Які види редукторів ходу спецтехніки бувають і у чому їх основні переваги? 1. Циліндричний редуктор ходу – один з найпоширеніших видів. До переваг можна віднести високий рівень ККД, завдяки якому вони споживають менше енергії. Крім того, такі редуктора не мають ефекту самоторможения», володіють великою навантажувальною здатністю, низькою робочою температурою. 2. Черв'ячний редуктор ходу. До основним переваг можна віднести високу ефективність, не дивлячись на компактний розмір, і плавність ходу. Недолік – самогальмування.
3. Комбінований редуктор ходу – редуктор, де застосовується кілька різних передач. До цього виду відносять і червячно-циліндричний, та конічно-циліндричного редуктора. Останній складається з декількох циліндричних і однієї конічних передач. В чому перевага? Напевно, головне – це захист від перевантажень. На другому місці досить низька вартість цієї деталей.
4. Планетарний редуктор ходу. Знижений рівень шуму, компактні розміри, підвищене передавальне відношення – плюси даного виду редуктора екскаватора.
5. Конічний редуктор ходу. Його позитивний момент – розташування валів під кутом, в результаті чого з'являється можливість безпосередньо передати зусилля від двигуна на працюючу техніку. АЛЕ, у таких редукторів ККД нижче, ніж у всіх інших.
І циліндричний, і конічний, і планетарний, і черв'ячний, і комбінований – загалом все редуктора мають місце бути в трансмісії колісних або гусеничних спец. машин. Володіючи тими чи іншими якостями вони всі здатні служити досить довго навіть в найскладніших умовах з максимальним навантаженням.
Неграмотна робота оператора здатна привести до поломки редуктора ходу трансмісії, в результаті чого вся машина може вийти з робочого процесу. Ознаками несправності редуктора ходу екскаватора, на які варто звернути підвищену увагу, є:
шуми, не властиві редуктора ходу в звичайному стані;
раптові вібрації;
нечіткий ритм роботи рухомих деталей
Ремонт бортового редуктора ходу на екскаваторі
Ремонт і обслуговування бортових редукторів екскаваторів
Послуга ремонту ходової передачі є вкрай затребуваною серед підприємств, де застосовують гідравлічну техніку. Причиною цьому служать підвищені навантаження, яким піддається спецтехніка. Ходова сприяє руху машини на мінімальній швидкості, але при високому крутному моменті. Низька продуктивність, уповільнена робота або повний вихід з ладу техніки – це наслідки несправності редуктора та інших вузлів гідравлічної системи.Щоб упевнитися в необхідності ремонту бортового редуктора, необхідно в повному обсязі виконати діагностику системи.
Причини несправностей бортових редукторів
Кожен з механізмів гідравлічної системи в певний момент здатний вийти з ладу. Факторами, що призводять до збою у функціонуванні, є:
несвоєчасна ліквідація невеликих несправностей,
недотримання правил експлуатації обладнання,
дія підвищених навантажень,
відсутність техогляду протягом тривалого часу і пр.
Регулярна профілактика, яку доречно проводити під час простою машини. Своєчасне техобслуговування сприяє виявленню несправностей на ранніх етапах, тому звернувшись за допомогою до фахівців, вийти запобігти виникненню більш серйозних поломок. Своєчасна установка нових запчастин на місце зношених. Такий хід допоможе збільшити продуктивність роботи техніки, експлуатаційний період пристрої, не допустити позапланового ремонту редуктора ходу.
Виробники екскаваторів рекомендують кожні 500 годин перевіряти і проводити залив масла , якщо це необхідно, бортовий редуктор передачі. А кожні 1000 годин масло в редукторі необхідно замінювати
ПЕРЕВІРКА РІВНЯ МАСЛА В РЕДУКТОРІ ХОДОВОГО ДВИГУНА
(1) Перемістити машину на плоский ділянку, коли зливна пробка транспортного мотора знаходиться в нижньому положенні. (2) Ослабте контрольну пробку і перевірте рівень масла в транспортному моторі. Якщо рівень масла відповідає рівню отвори, то воно вважається нормальним. Якщо рівень масла недостатній, долийте відповідного масла
ЗАМІНА МАСЛА В РЕДУКТОРІ ХОДОВОГО ДВИГУНА
(1) Перш за все збільшіть температуру масла шляхом пересування машини. (2) Зупиніть екскаватор, коли зливна пробка транспортного мотора опиниться в нижньому положенні. (3) Ослабте контрольну пробку, а потім зливну пробку. (4)
лейте масло у відповідну ємність. (5) Загорніть зливну пробку, а потім залийте відповідний обсяг масла через заливний отвір. (6) Затягніть контрольну пробку і зробіть
Ознаки, що свідчать про наявність несправностей:
Некоректне функціонування приводу (неможливо зупинити /не обертається).
Не можна перемкнути швидкість.
Виникнення вібрації і шуму, зміна ритму роботи спецтехніки.
Некоректна робота техніки не дозволяє робити висновок, що проблеми криються саме в редукторі. Але такий варіант теж не можна виключати зі списку можливих факторів, які спричинили вихід з ладу техніки. Щоб відремонтувати бортовий редуктор, слід звернутися в спеціалізовану майстерню, де професіонали, а також є в наявності необхідні інструменти та обладнання для проведення діагностики.
Етапи ремонту бортової передачі редукторів
Спочатку, майстри діагностують систему. Дана процедура включає в себе такі дії, як розбір пристрою, промивання і очищення від мастила і різних забруднень.
Потім проводиться огляд та дефектування складників редуктора за допомогою універсального обладнання. Як тільки майстер встановить причину несправності, він шукає оптимальне рішення по її усуненню. Найчастіше підлягають заміні редукторні сателіти, підшипники, шестерні, вали і ущільнення.
Непридатні для подальшого використання запчастини замінюють новими елементами. По закінченню складання пристрою майстер перевіряє працездатність редуктора, після чого пристрій передається власнику.
Усуненням неполадок займаються кваліфіковані спеціалісти з достатнім досвідом роботи. Наявність універсального обладнання сприяє якісному результату. Додатково, в наявності є потрібні оригінальні деталі та інструментарій.
Ми надаємо послуги:
Поставка редукторів ходу для техніки JCB, Volvo, Doosan, Case, Hyundai, Cat, Komatsu
Ремонт бортових редукторів різного ступеня складності.
Продаж запчастин до бортових редукторів – JCB, Volvo, Doosan, Hyundai
Своєчасна доставка та зручні способи оплати покупки.
Ремонт редуктора ходу екскаватора JCB 220
Редуктор ходу екскаватора JCB складається з великих деталей: корпуса, трьох рядів сателітів, зворотного шестерні, сонячної шестерні (валу) і кришки, і ще дрібних деталей.
Знос деталей йде нерівномірно і першої поломкою в результаті повного зносу є руйнування третього ряду сателітів (№7 на схемі).
Третій ряд сателітів кріпиться на кришці. Сателіт – це підшипник з шестірнею. Для редуктора JCB 220 перехідною (2010-2012 рр.) і останній серії дворядні голчасті підшипники.
При повному зносі сателіт руйнується і голки потрапляючи в зубчасте з'єднання відразу руйнують третій ряд сателітів, сонячну шестерню (№9 на схемі) і зворотний шестерню (№ 10 на схемі). Якщо екскаваторник відразу не усвідомлює, чому подклинило при русі, отожмется і почне далі крутити гусеницю, то буде зруйнований другий ряд сателітів (№18 на схемі).
Виходить, якщо передбачити момент повного зносу сателітів у третьому ряду і поміняти їх, то ми економимо гроші на зворотну і сонячні шестерні (половина вартості ремонту).
Можна купити кришку з сателітами в зборі, а можна окремо сателіти (вартість відрізняється в 5 разів!).
Щоб поміняти сателіт потрібно зняти стопорне кільце і за допомогою звичайного знімача підшипників зняти його з осі і осадити новий. Вся процедура у нас зайняла на 30 хвилин.
Ми міняли сателіти на зламаній кришці. За логікою і за досвідом протягом місяця буде зламаний також редуктор і з іншого боку. Тому, щоб заощадити на ремонті, ми поміняли сателіти і на другий кришці.
На картинці два сателіта новий і старий. Голки в новому (зліва) стоять впритул один до одного. Голки в старому (праворуч) мають зазор в 1 голку. Ось при такому зносі сателіт руйнується.
Звичайно, краще поміняти сателіти всіх рядів, тому що в остаточному підсумку руйнування середнього ряду зруйнує знову і третій. Тут потрібно оцінювати знос і доцільність.
На різних будівництвах, екскаватор по різному експлуатується, але завжди можна розібрати редуктор і подивитися стан сателітів. Для цього потрібно всього лише злити масло і відкрутити 13 болтів. Далі зніміть кришку, сателіти, вал, шестерню, промити і подивитися знос. Точних параметрів зносу немає навіть у виробника, але з нашого досвіду можете бачити зазор, при якому сателіти руйнуються.
Редуктор екскаватора
При огляді редуктора необхідно перевірити якість болтового з'єднання фланців муфти зчеплення і первинного валу редуктора. Болти, що з'єднують фланці муфти зчеплення і первинного валу редуктора, повинні бути повністю затягнуті і застопорені. Зазори між отворами і болтами не допускаються. Потім перевіряється температура, рівень і якість масла в редукторі. Температура масла в редукторі не повинна перевищувати +60° при температурі повітря +25°, а рівень його повинен забезпечувати занурення змащувальних циліндричних коліс на повну висоту зуба, а конічних — на всю довжину зуба.
Масло вважається відпрацьованим і замінюється при наступних ознаках:
а) якщо кислотне число вище 5 мг КОН на 1 кг масла;
б) при зміні в'язкості більш ніж на 25% від початкової величини;
в) при вмісті води понад 2% або 0,5%, якщо водна витяжка має кислотну реакцію;
г) при наявності механічних домішок понад 0,5% ;
г) наявність у механічних домішках абразивних частинок не допускається.
У польових умовах визначення якості масла проводиться описаними нижче наближеними методами.
Наявність кислот виявляється з допомогою відполірованою мідної пластини, яку опускають в масло на 2-3 доби. Потемніння міді вказує на підвищену кислотність олії.
В'язкість олії визначається шляхом порівняння. У дві однакові пробірки на 3/4 їх об'єму наливають масло, в одну пробірку— свіже, в'язкість якого відома, в іншу—відпрацьований. Пробірки закривають пробками, перевертають догори дном і спостерігають за швидкістю підйому бульбашок повітря. Чим повільніше піднімаються бульбашки, тим більше в'язкість масла.
Для визначення вологості масло нагрівають до 100-110°. Поява піни, бульбашок і характерного потріскування свідчить про присутність води в маслі.
Забрудненість масла виявляється шляхом відстою протягом доби суміші з двох рівних обсягів масла і бензину. При цьому механічні домішки осідають на дно пробірки.
При зміні масла внутрішню поверхню корпуса редуктора і його деталі потрібно ретельно промити гасом.
При огляді редуктора перевіряється також стан і змащення підшипників кочення, стану ущільнень і надійність кріплення редуктора до платформи екскаватора. Шум в редукторі при нормальній його роботі повинен бути рівним, без стукотів. Якщо характер шуму змінюється, значить в редукторі є які-небудь несправності.
Зубчасті колеса, вали і осі обслуговуються у відповідності з розділом «Технічний догляд за зубчастими передачами».
Редуктор ходу для екскаваторів — СПЕЦЗАПЧАСТЬ
Якісна робота спецтехніки залежить від безлічі показників, справної роботи кожного вузла та правильності експлуатації машини. Але при цьому за кожен окремий вузол відповідає особлива деталь. Наприклад, в екскаваторах рух забезпечується завдяки агрегату трансмісії під назвою редуктор ходу.
У разі, якщо експлуатація екскаватора проходить в невідповідних умовах або техогляди не проводяться вчасно, редуктор ходу гусеничного екскаватора цілком може вийти з ладу. Серед основних ознак збоїв в роботі ходового редуктора можна виділити такі:
Шуми, яких раніше не було, причому, по звуку різко відрізняються від тих, які звучать при нормальній роботі машини.
Вібрації редуктора, що виникають раптово.
Зміни в ритмі роботи обертових елементів обладнання.
В нормальному стані продуктивність редуктора вимірюється за допомогою загальних показників: потужності, величини передатного відношення та кутової швидкості кожного відвалу. Всього існує кілька видів редукторів ходу на екскаватор, які використовуються в роботі спецтехніки, а саме – п'ять. цилиндрический (в котором применяется цилиндрическая передача), планетарный (с одноименным расположением шестерней), червячный (передачи червячного типа), комбинированный коническо-цилиндрический (тип передач можно понять из названия). Каждый из представленных видов используется одинаково успешно и в колесной технике, и в гусеничной. Своевременная замена отработавших свой срок механизмов, позволит машине работать долгое время даже в самых сложных условиях.
Редукторы хода на гусеничный экскаватор также можно условно разделить на одно- и многоступенчатые. Отличие между ними заключается лишь в количестве передач, которые применяются в конструкции того или иного редуктора.
Если вы не хотите обращаться в техсервис раньше положенного, советуем вам время от времени обращать внимание на работоспособность ходового редуктора. Также по мере необходимости нужно покупать новые запчасти на замену износившимся. В обеих этих задачах вам поможет наша компания «Спецзапчасть» – мы организуем поставки комплектующих туда, где в них есть необходимость.
Благодаря тесным контактам с производителями редукторов и гидравлических моторов хода мы имеем возможность дать привлекательную цену и оперативно осуществить отгрузку запрашиваемого Вами редуктора или гидромотора.
Как пример поставляемые нами редукторы хода для экскаваторов Hitachi:
9213322, 9213445 — редуктор хода Hitachi ZX160-3
9233687, 9233688 — редуктор хода Hitachi ZX180-3
9195447 — редуктор хода Hitachi ZX200
9233692, 9261222 — редуктор хода Hitachi ZX200-3
9181678 — редуктор хода Hitachi ZX230
9243839, 9256989 — редуктор хода Hitachi ZX240-3
9255880, 9256990 — редуктор хода Hitachi ZX270-3
9190222 — редуктор хода Hitachi ZX330
9244944, 9256991 — редуктор хода Hitachi ZX330-3
9251680, 9263595 — редуктор хода Hitachi ZX450-3
9262852, 9275946 — редуктор хода Hitachi ZX520LC-3
9254461 — редуктор хода Hitachi ZX670LC-3
Редуктор хода на экскаватор цена — СПЕЦЗАПЧАСТЬ
Редуктор хода на экскаватор является одной из главных деталей трансмиссии гусеничной спецтехники, который обеспечивает плавность движения, поворот техники на месте, а также в движении.
Одной из особенностей конструкции редуктора хода является способ передачи вращательной энергии на приводную звездочку гусеницы. Солнечная шестерня и совокупность других шестерней вместе образуют планетарную передачу, которая позволяет изменять передаточное число механического преобразователя, а также менять направление движения.
В связи со сложностью конструкции и тяжелыми условиями эксплуатации данный узел периодически выходит из строя, тем самым оставляя экскаватор обездвиженным. Поэтому приобрести детали на редуктор хода в сжатые сроки для проведения ремонта очень важно.
Дивіться також
XKAH-00914 Шестерня вінцева в редуктор ходу екскаватора Hyundai R140, R180, R210, R220, R250
XKAH-00913 Підшипник в бортовий редуктор екскаваторів Hyundai R140, R180, R210, R250, RC215
XKAH-00911 Вісь сателіта редуктора HYUNDAI R210
XKAH-00910 Шестерня-сателіт бортового редуктора на екскаватор Hyundai Robex 140, 180, 210, 250
XKAH-00907 Шестерня бортового редуктора на екскаватор Hyundai R140, R180, R210, R250
XKAH-00903 Корпус редуктора ходу, маточина HYUNDAI
XKAH-01675/XKAH-00916 Плаваюче ущільнення, сальник Hyundai
XKAH-00904/XKAH-01672 коронна Шестерня редуктора ходу для спецтехніки Hyundai
XKAH-01671 Корпус редуктора ходу Hyundai
XKAH-00445 Вал редуктора ходу (сонячна передача) Hyundai
XKAH-00428 болт Hyundai
XKAH-00427 Кільце ущільнювальне HYUNDAI
XKAH-00437 Палець бортового редуктора екскаватор Hyundai Robex 140, 180, 210, 250
XKAH-00435 ущільнювальне кільце для Hyundai
XKAH-00434 Шарикоподшипник SA0330 в редуктор хода экскаватора Hyundai R140, R180
XKAH-00431 Палець в бортовий редуктор екскаваторів Hyundai R 140, 180, 210, 250, 215
4475.304.188 Коронна шестерня бортового редуктора ZF
4475.305.588 Вал Шестірнею ZF
4475.204.043 Бортовий механізм, сателіт ZF