530 ГРН
Основна інформація
Стан
Новий
Издательство:
Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Переплет:
Мягкий
Раздел:
Экономика
Страна-производитель товара:
Украина
Язык:
Украинский
Артикул:
028344
Код товару:
7c65fab8
Опис
У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні
основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємо-
дії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого
впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним пи-
танням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролон-
гованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому
середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю.
Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних
спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів,
осіб, відповідальних за прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на
забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України