370 ГРН
Основна інформація
Стан
Новий
Гарантия:
Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду
Издательство:
Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Переплет:
Мягкий
Раздел:
Педагогика. Методики обучения
Язык:
Украинский
Артикул:
031043
Код товару:
e54d16d2
Опис
Підручник присвячений актуальній проблемі – інклюзії, проблемі включення дітей з особливими освітніми потребами у навчальний процес загальноосвітньої школи. Він є результатом апробації лекційного курсу з навчальної дисципліни «Основи інклюзивної педагогіки». У підручнику узагальнено і систематизовано різні підходи до визначення педагогіки інклюзивної освіти. У ньому відображається особиста позиція автора на обґрунтування методології інклюзивної педагогіки як науки, висвітлюються категорії інклюзивної педагогіки: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, інклюзивне виховання, форми, методи навчання і виховання квазіпрофесійної соціально-педагогічної діяльності, розглянуто ефективні методичні прийоми інклюзивної діяльності, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів. Матеріали підручника, перш за все, адресовані студентам напряму підготовки 6.010102 – Початкова освіта та вчителям початкових класів загальноосвітніх шкіл, але будуть корисні асистентам учителів, психологам, соціальним педагогам і соціальним працівникам, психологам, дефектологам, а також і тим, хто зацікавлений проблемою навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами у масовій загальноосвітній школі