Оператор call-центру, спеціаліст підтримки клієнтів Київ, Чернігів
Основна інформація
Зарплата:
10000 грн
Регіон:
Чернігівська область
Місто:
Чернігів
Сфера діяльності:
Інші сфери
Вид роботи:
Графік роботи:
Повний день
Досвід роботи:
Без досвіду
Опис
У зв’язку з розширенням компанії шукаємо співробітників з прагненням зростати разом з компанією.
Посада: Спеціаліст підтримки клієнтів (Оператор call-центра) Київ, Чернігів.
Умови роботи (компенсація):
Загальний розмір компенсації може становити — 8000/10000 грн в місяць.
Заробітна плата — базова винагорода складає 6000 грн в місяць для денної зміни та 8000 грн в місяць для нічної зміни.
Премія — встановлюється в рамках правил системи мотивації затверджених в Компанії. Максимальний розмір премії становить 2000 грн в місяць та залежить від наступних параметрів:
Оцінка якості наданих консультацій;
Середній час розмов з клієнтами;
Виконання дисципліни (своєчасні Log In та Log out, не перевищення обідньої перерви та інших виділених перерв);
Успішність проходження навчальних матеріалів.
Посадові обов’язки: Обслуговування звернень клієнтів (вхідні дзвінки, чат, callback), вихідні дзвінки (тепла база).
Графік роботи:
зміни
12−21 (8) День 5/2,
21−09 (12) Ніч 2/2
Кваліфікаційні вимоги:
вільне володіння українською та російською мовами — письмова та розмовна
освіта вища, неокінчена вища
вільне володіння ПК — впевнений користувач (Microsoft Word, Excel, Gmail, Google Chrome)
Навички та компетенції:
вміння сформулювати та донести свою думку
навички телефонної комунікації
здатність працювати самостійно
стрессостійкість (здатність управління конфліктними ситуаціями)
швидке навчання
Гарантуємо:
офіційне працевлаштування
оплату праці без затримок
відпустка 24 календарних дня, відповідно до трудового законодавства України.
дистанційне навчання
підтримку керівника з будь-якого питання
ввічливий колектив
Професійні вимоги: досвід роботи за фахом не вимагається.
Ключові слова
работа, удаленная работа, работа удаленно, работа чернигов, работа киев, работа на дому, оператор
Поскаржитись