504 ГРН
Основна інформація
Стан
Новий
Возрастная группа:
От 14 лет
Время игры:
До 30 мин.
Вид:
Карточні ігри
Возраст:
От 14-ти лет
Габарити: висота:
4
Габарити: довжина:
16
Габарити: ширина:
11
Гарантія:
14 днів
Цвет:
Разные цвета
Країна реєстрації бренду:
Україна
Країна-виробник товару:
Україна
Количество игроков:
2-4
Материал:
Комбинированный
Тип:
Настільна гра
Упаковка:
Картонная коробка
Код/Артикул:
SBPR01UA
Код товару:
2191371199
Опис
Швидкий філлер на піратську тему з механіками перевірки удачі і збору сетів. Настільна гра «Dead Man's Draw» була розроблена в 2015 році, а про її популярність свідчить величезна кількість перевидань, локалізацій і ремейків.
Повне видання українською мовою містить не лише картки здобичі, а й 17 карток здібностей піратів та 6 варіантів гри для більшої реіграбельності. Для варіанту гри «Русалка» використовуються додаткові карти.
Гравці перевтілюються в піратів, що збирають коштовну здобич, та Гікач рекомендує не бути занадто жадібними – інакше можна втратити все!
Рейд за трофеями
На початку партії учасники вибирають собі персонажів з унікальними здібностями. Гравці ходять по черзі. Активний пірат відкриває верхню карту з колоди і застосовує її ефект. Він може ризикнути - і взяти ще карту з колоди, а потім ще одну... І так до тих пір, поки він сам не вирішить зупинитися (і забрати карти) або не провалить рейд. Рейд вважається проваленим, якщо в ігровій зоні відкрито дві однакові карти. В такому випадку пірат закінчує хід, не отримавши нічого. Якщо пірат вчасно зупинився, він розміщує отримані трофеї перед собою, сортуючи карти за типами в низхідному порядку.
Властивості трофеїв
Якір дозволяє врятувати частину карт в разі провалу рейду, а саме ті карти, які були викладені раніше якоря.
Гак повертає в ігрову зону верхню карту з будь-якої стопки своїх трофеїв. Гак, як і інші карти, активується навіть якщо гравцеві це не вигідно.
Гармата відправляє верхню карту з будь-якої стопки суперника до скиду, а шабля – додає її в ігрову зону, але можна вибрати лише таку масть, якої немає серед вашої здобичі.
Якщо скриня і ключ додаються парою в зону трофеїв, гравець додатково бере зі скиду стільки ж карт, скільки він отримав в поточний хід.
Кракен змушує відкрити ще дві карти з колоди, а мапа - взяти три карти зі скиду і викласти одну з них в ігрову зону.
Карта Оракула дозволяє подивитися верхню карту колоди і вирішити чи продовжувати рейд.
Визначення переможця
Гра закінчується, коли спорожніє колода трофеїв. Гравці підсумовують значення верхніх карт в стопках трофеїв кожного типу. Перемагає гравець з найбільшою сумою очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше карт вцілому.
Якщо вам подобаються ігри з механікою перевірки удачі, Гікач також рекомендує звернути увагу на «Селестію», «Сірого Кардинала» та «Золоту лихоманку».