63 380 ГРН
Основна інформація
Категорія:
Стан:
Нове
Гарантия:
14 дней
Код/Артикул:
000017334
Код товару:
1648769953
Опис
Насос відцентровий BP 17 C 15 кВт SAER
Принцип роботи
Насоси серії BP - це зовнішні одноступінчасті відцентрові насоси, які мають малий та середній напори і високу продуктивність.
У цих насосах робоче колесо посаджено безпосередньо на вал двигуна. Тиск рідини збільшується безпосередньо в корпусі насоса. Гідродинамічна форма робочого колеса забезпечує найменші гідравлічні втрати і сприяє підвищенню тиску завдяки особливій конструкції лопатей.
Область застосування.
Насоси застосовуються для автоматичних установок водопостачання, для зрошувальних установок і для подачі води з озер і резервуарів.
Завдяки гідродинамічній формі робочого колеса і спіралеподібному каналу з великим проходом ці насоси придатні для подачі також забруднених рідин.
Подача до 180,0 м3 / год.
Напір до 32,5 м.
Температура рідини -15 ° С до +120 ° С.
Максимальний робочий тиск 10 bar.
Максимальна температура навколишнього середовища 40 ° С.
Механічне ущільнення - з кераміки і графіту
Вал ротора - нержавіюча сталь AISI 402В
Робоче колесо - чавун
Корпус двигуна охолоджується вентилятором, опори вала ротора - кульові підшипники, вільно доступні для обслуговування.
Однофазні двигуни забезпечені робочим конденсатором.
Ступінь захисту двигуна IP44 (IP55 за запитом)
Клас ізоляції F.
Корпус насоса - чавун
Напруга: 400 / 690V-50Hz
Манометрична глибина всмоктування до 8 метрів; для глибини понад 5 м рекомендується монтувати діаметр всмоктуючої магістралі більший, ніж діаметр всмоктуючого патрубка насоса.
Усмоктувальна труба повинна бути герметичною і, для отримання робочих параметрів згідно із зазначеними в каталозі, повинна мати такі мінімальні розміри:
DN (діаметр всмокт. патрубка насоса) - 4 ″
DN (діаметр всмоктуючої магістралі) - 200 мм
Всмоктуючий і напірний патрубок - різьбові, діаметр - 4 ″
На всмоктуючому патрубку рекомендується встановлювати зворотний клапан.
Встановлення.
Насос може бути встановлений як в горизонтальному, так і у вертикальному положенні. При вертикальному встановленні двигун повинен бути розташований зверху корпусу насоса.