Мотоцикл SPARK SP200R-27

Характеристики на Мотоцикл SPARK SP200R-27
	
	
	*ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ
	
	
	
	
	Тип . . фото 1

1 235 USD

Основна інформація

Стан:

Нове

Додаткові параметри:

Стан:

Нова гума

Вес:

135

Тактность двигателя:

Четырёхтактный

Система запуска:

Электростартер и механический стартер

Количество цилиндров:

1

Класс:

Новый

Объем топливного бака:

12

Максимальная скорость:

120

Объем двигателя:

150

Расход топлива:

3

Год выпуска:

2019

Тип:

Мотоцикл

Код/Артикул:

14

Код товару:

2145070582

Опис

Характеристики на Мотоцикл SPARK SP200R-27


*ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ




Тип мотоцикла
Дорожній універсальний


Робочий об'єм двигуна, см3
196


Максимальна швидкість, км/год
115


Кількість місць
Двомісний


Вантажопідйомність, кг
150


Об'єм паливного бака, л.
13,5


Номінальна витрата палива, л/100 км
2,8


Висота по сидінню водія, мм
780


Колісна база, мм
1240


Конструкційна маса, кг
117




*ЕРГОНОМИКА




Приладова панель
Комбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передачі, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти.


Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні і покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами.


Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання


Протиугінна сигналізація
Нема


Сидіння
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини


Блокування повороту керма
Замок на стійці керма


Блокування замка запалювання
Нема


Задній багажник
Нема


Кофр для мотошолома
Нема


Комплект інструменту (зип)
Стандартний


Захистна накладка на глушнику
Фарбована


Захистна накладка на випускній трубі
Нема


Дуги безпеки
Нема


Захист ніг пасажира
Нема


Підніжки водія
Невідкидні


Підніжки пасажира
Відкидні


Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки




*ДВИГУН




Модель двигуна
FT163FML


Номінальна потужність, кВт (к.с.)
11,0 / 15,0


Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів


Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92


Тип охолодження
Повітряне охолодження


Діаметр циліндра, хід поршня, мм
63,5, 62,2


Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв
7500


Кількість і розташування клапанів
2, верхнє


Розташування розподільного вала
Верхнє


Балансувальний вал
Нижний


Система подачі палива
Самоплив


Паливні фільтри
Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані


Повітряний фільтр
Багаторазовий поролоновий


Масляний фільтр
Полімерна сітк


Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
1,0


Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів


Коробка передач
Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)


Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні


Тип стартера
Електростартер, кікстартер


Запалювання
Електронне, CDI


Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 відкрита


Напруга бортової електромережі, В
12


Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)
14/85


АКБ тип, ємність, А*год
Гелева, 7




*ШАСІ




Рама
Дуплексна, трубчастий каркас


Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий


Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий


Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка


Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами


Амортизатори передні
Масляні


Амортизатори задні
Пружинно-масляні


Тип переднього гальма
Дискове гідравлічне


Тип заднього гальма
Дискове гідравлічне


Гальмівна рідина
DOT 3, DOT 4


Розмір шин: передня/задня
90/90-17 / 120/80-17


Тип протектора, передній/задній
Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт"


Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1945х710х1122


Опис мотоцикла SP200R-27
SPARK SP200R-27 — модель, що є лідером у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть поліпшив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 197-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще деякі «дрібниці». Треба зазначити, що ці зміни тільки зміцнили імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих любителів». І дійсно: відмінний «движок», зручна посадка, хватке інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — усе так і вабить натиснути на кнопку стартера й полинути вдалечінь. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити стрімкий рух. Утім, розповімо про все за чергою, а тим часом зауважимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почувати себе на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.
Кольорова гамма
Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах:чорний, синій, червоний, оранжевий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.
Спортивний образ
Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, великорельєфна перфорована накладка на глушник — усе це створює візуальне відчуття швидкості навіть у стоячого мотоцикла.
Обводи й бокові виноси бензобака формують повітряні потоки, які плавно оточують водія з боків. За такої умови нижня частина потоку повітря, що набігає, спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи відмінне охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважну орієнтацію аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «літакового» виду обтічник сидіння, з ретельно вписаним у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції, і рукоятки для пасажира, що нагадують крила.
Сидіння є дворівневим – це не тільки робить посадку водія більш щільною й комфортною, але й дозволяє йому краще відчувати й контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажопідйомність мотоцикла — 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментне і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрій степовій дорозі користі від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийнято рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що прекрасно захищає від бруду за будь-яких дорожніх обставин.
Функціональна оптика
Продовжуючи тему дизайну й ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення і світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми оснащена яскравою дворежимною (ближнє й дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні й задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака й ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака й на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.
Панель приладів: максимальна інформативність
На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, уся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвічування можна обрати з чотирьох варіантів: червоний, синій, оранжевий і зелений. Показання тахометра й кількість палива в баку відображаються у вигляді інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра й одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтральної передачі й номера включеної передачі, а також дальнього світла й поворотів.
Ергономіка
В цілому дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості і завершеності всіх елементів. Все функціонально і раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру і форми. У той же час немає ніяких непотрібних «архітектурних надмірностей», несучих чисто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки по обидва боки зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну.
Кермо зручне, класичне, з широким хватом. Рукоятки еластичні, з пластиковими захисними закінцівками. Дзеркала заднього виду ідеально вписані в загальну концепцію дизайну, закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації і рознесені по сторонам на максимальну ширину, щоб забезпечити огляд ззаду і не загороджувати огляд спереду.
Двигун і трансмісія
Перейдемо до розгляду силової й ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхньоклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Обсяг циліндра 197 куб. см, номінальна потужність 15,0 к. с. (11,0 кВт) (при 8500 ± 500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм при 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального вала у конструкції, що значно знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності і прийманості двигуна достатньо, щоби можна було на хорошій дорозі і за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.
Звісно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п’ятишвидкісна, некругова: перша передача – важіль вперед, інші – важіль назад. Нейтраль – між першою і другою передачами. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літрів палива. Тип моторного масла — напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Привід заднього ведучого колеса — відкрита ланцюгова передача, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим кожухом. Вилка задньої підвіски виконана з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір’ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку й діаметра. Таке поєднання дозволяє з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом у разі проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі й забезпечувати комфорт водієві й пасажирові. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на масляних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п’ятиспицеві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону і гальмування мотоцикла.
Гальма дискові, гідравлічні і спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, бо дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 – це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити кожен день у ваших справах, а й отримувати від цього неабияке задоволення.

Поскаржитись
Все (0)
Останні коментарі
Для даного оголошення немає коментарів

Дивіться також

Мотоцикл SPARK SP125C-2AMW + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! (ЗІБРАННИЙ). Київ. фото 1

Мотоцикл SPARK SP125C-2AMW + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! (ЗІБРАННИЙ)

29 109 ГРН
Опис мотоцикла SPARK SP125C-2AMW SPARK SP125C-2AMW – одна зі старших моделей у лінійці універсальних легких дорожн
Київ
Продам Минск 125 12v. Київ. фото 1

Продам Минск 125 12v

12 000 ГРН торг
Минск | 125 | Класик | 1992 г | 35000 км | 125 см.куб.
Продам классний, економний мотоцикл Минск ( макака ) срочно на повному ходу заводиться в любую погоду новий карбюратор &
Київ
Мотоцикл SPARK SP200R-27. Київ. фото 1

Мотоцикл SPARK SP200R-27

45 660 ГРН
Описание мотоцикла SPARK SP200R-27 SPARK SP200R-27 – лидирующая модель в линейке универсальных дорожных мотоциклов SPAR
Київ
Мотоцикл SP250D-7. Київ. фото 1
Київ
Мотоцикл SP250R-33. Київ. фото 1
Київ
Мотоцикл SP200R-34. Київ. фото 1
Київ
Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-RED. Київ. фото 1

Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-RED

10 999 ГРН
Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-RED Інфрмація про товар BMW S1000RR - червоний - дитячий мотоцикл з оригіна
Київ
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54500. Київ. фото 1

Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54500

19 999 ГРН
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54500 Переваги та особливості товару "Мотоцикл на акумуляторної батареї HECHT 54
Київ
Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-GREY. Київ. фото 1

Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-GREY

10 999 ГРН
Мотоцикл на акумуляторній батареї BMWS1000RR-GREY Інформація про товар BMW S1000RR - сірий дитячий бездротовий мотоцикл
Київ
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54502. Київ. фото 1

Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54502

19 999 ГРН
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54502 Переваги та особливості товару "Мотоцикл на акумуляторної батареї HECHT 54
Київ
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54501. Київ. фото 1

Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54501

19 999 ГРН
Мотоцикл на акумуляторній батареї HECHT 54501 Переваги та особливості товару "Мотоцикл на акумуляторної батареї HECHT 54
Київ
Мотоцикл SPARK SP125C-2AMW + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! (ЗАВОДСЬКА КОРОБКА). Київ. фото 1

Мотоцикл SPARK SP125C-2AMW + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! (ЗАВОДСЬКА КОРОБКА)

29 109 ГРН
Опис мотоцикла SPARK SP125C-2AMW SPARK SP125C-2AMW – одна зі старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мот
Київ
Сіті коко конект2. Київ. фото 1

Сіті коко конект2

43 882 ГРН
Інша марка | 772 км
Терміново шара.Практично новий електро байк , без проблем , в ідеальному стані.
Київ
Продам терміново. Київ. фото 1

Продам терміново

93 000 ГРН торг
Інша марка | Кросовий | 2010 г | 378 км | 976 см.куб.
Продам термінова зв'язку з переїздом, ціна занижена
Київ
Мотоцикл Spark SP200R-31 Безкоштовна доставка. Київ. фото 1

Мотоцикл Spark SP200R-31 Безкоштовна доставка

41 140 ГРН
Характеристики на Мотоцикл SP200R-31 *ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ Тип мотоцикла Дорожній легкий Робочий об'єм двигуна, см3 196
Київ
Мотоцикл SP125C-2AM +БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА! (ЗІБРАННИЙ). Київ. фото 1

Мотоцикл SP125C-2AM +БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА! (ЗІБРАННИЙ)

27 317 ГРН
Опис мотоцикла SPARK SP125C-2AM SPARK SP125C-2AM — одна з старших моделей у лінійці універсальних легких дорожн
Київ
Мотоцикл SP150R-14. Київ. фото 1

Мотоцикл SP150R-14

33 131 ГРН
Характеристики на Мотоцикл SP150R-14 *ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ Тип мотоцикла Дорожній легкий Робочий об'єм двигуна, см3 149 Мак
Київ
Продається датчик тиску масла мотоциклів.. Київ. фото 1

Продається датчик тиску масла мотоциклів.

140 ГРН
Днепр
Продається датчик тиску масла для мотоциклів МТ, Дніпро, Урал та мопедів в ідеальному стані. Ціна - 140 грн. Телефон для
Київ
Мотоцикл SKYBIKE CRDX 200 (MOTARD). Київ. фото 1

Мотоцикл SKYBIKE CRDX 200 (MOTARD)

59 000 ГРН
Мотоцикл CRDX 200 (MOTARD) замовлений торговою маркою «SKYBIKE» (СКАЙБАЙК) у китайській компанії, з якою ми співпрацюєм
Київ
Мотоцикл Skybike CRDX 200 (21-18) 2023 Чорно-червоний. Київ. фото 1

Мотоцикл Skybike CRDX 200 (21-18) 2023 Чорно-червоний

54 500 ГРН
Мотоцикл CRDX 200 (21-18) замовлений торговою маркою «SKYBIKE» (СКАЙБАЙК) у китайській компанії, з якою ми співпрацюємо
Київ