40 059 ГРН
Основна інформація
Стан:
Нове
Додаткові параметри:
Стан:
Нова гума
Тип:
Мотоцикл
Цвет:
Черный
АКБ тип, ємність, А*год:
Кислотно свинцева, 6,5
Амортизатори задні:
Пружинно-масляні
Амортизатори передні:
Масляні
Балансувальний вал:
Нема
Блокування замка запалювання:
Нема
Блокування повороту керма:
Замок на стійці керма
Вантажопідйомність, кг:
150
Висота по сидінню водія, мм:
780
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм:
1950×750×1210
Гальмівна рідина:
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт):
14/85
Диск заднього колеса:
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск переднього колеса:
Легкосплавний литий 5-спицевий
Додатково:
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Дуги безпеки:
Нема
Діаметр циліндра, хід поршня, мм:
61 / 49.5
Задня оптика:
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник:
Повнорозмірний
Запалювання:
Електронне, CDI
Захист ніг пасажира:
Нема
Захистна накладка на випускній трубі:
Нема
Захистна накладка на глушнику:
Фарбована
Зчеплення:
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Колісна база, мм:
1250
Комплект інструменту (зип):
Стандартний
Конструкційна маса, кг:
110
Коробка передач:
Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Кофр для мотошолома:
Нема
Кількість місць:
Двомісний
Кількість і розташування клапанів:
2, Верхнє
Максимальна швидкість, км год:
90
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв:
8500
Масляний фільтр:
Полімерна сітка
Модель двигуна:
ZS161FMJ
Напруга бортової електромережі, В:
12
Номінальна витрата палива, л 100 км:
2,2
Номінальна потужність, кВт (к.с.):
8,6 / 11,7
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л:
0,7
Об'єм паливного бака, л:
13,0
Паливні фільтри:
Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
Передня оптика:
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Повітряний фільтр:
Багаторазовий поролоновий
Привід заднього колеса:
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Приладова панель:
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Протиугінна сигналізація:
Нема
Підвіска заднього колеса:
Маятникова з двома амортизаторами
Підвіска переднього колеса:
Телескопічна вилка
Підніжки водія:
Невідкидні
Підніжки пасажира:
Відкидні
Рама:
Дуплексна, трубчастий каркас
Робочий об'єм двигуна, см3:
144
Розмір шин передня задня:
2.75-18 / 3.00-18
Розташування розподільного вала:
Верхнє
Сидіння:
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Система подачі палива:
Самоплив
Тип двигуна:
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Тип заднього гальма:
Барабанний механічний
Тип моторного мастила:
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип мотоцикла:
Дорожній легкий
Тип охолодження:
Повітряне охолодження
Тип палива:
Бензин з октановим числом не нижче 92
Тип переднього гальма:
Дискове гідравлічне
Тип протектора, передній задній:
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"
Тип стартера:
Електростартер, кікстартер
Код/Артикул:
000090611
Код товару:
1639612614
Опис
Опис мотоцикла SPARK SP150R-11 Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-13. Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника. Загалом дизайн SP150R-11 рекомендований для аудиторії з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена і плавно стикується із сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п`яти». В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку. Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 144 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом). Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 – натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем. Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напі