145 ГРН
Основна інформація
Стан
Новий
ISBN:
966-364-416-8
Автор:
Корінєв В.Л.
Бумага:
Офсет
Год издания:
2019
Издательство:
Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Количество страниц:
200
Переплет:
Мягкий
Раздел:
Маркетинг. Реклама. PR
Формат книги:
А5
Язык:
Украинский
Артикул:
019477
Код товару:
35c6125f
Опис
Навчальний посібник розкриває теоретичні основи маркетингового ціноутворення, його механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах. Відповідно до нормативної програми дисA ципліни в ньому розглянуто питання сутності цінової політики як сукупA ності прийомів і методів ціноутворення при вирішенні маркетингових проблем. Викладено методичні рекомендації щодо вивчення особливоA стей дослідження ринкової кон’юнктури в ціноутворенні. ВисвітлюютьA ся методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особA ливостей конкретної ринкової ситуації, а також методи оптимізації рівня цін. Особлива увага приділяється питанням розробки цінової стратегії та оцінки помилки і ризику в ціноутворенні. Навчальний посібник ”Маркетингова цінова політика” призначеA ний для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема для спеціальності “Маркетинг”, викладачів, науA ковців, а також практичних працівників у галузі маркетингу