830 USD
Основна інформація
Стан
Новий
Максимальная скорость:
42
Мощность электродвигателя:
500
Цвет:
Желтый
Возрастная группа:
Взрослая
Конструкция:
Цельная
Время зарядки:
7
Максимальная нагрузка:
165
Диаметр колеса:
14
Материал рамы:
Сталь
Рекомендуемая предельная скорость:
42
Код товару:
1770953390
Опис
Купити електричний велосипед FADA FLiT II для вантажоперевезень і служб доставки
Електровелосипед FADA FLiT II розрахований на одну людину (водільник). Ця модель обладнана передньою та збільшеною задньою багажними платформами. До того ж вона орієнтована на експлуатацію працівниками служб доставки, оскільки на кожну платформу можна встановити або термобокс, або об'ємну сумку, наприклад, для доставки піци або інших вантажів із нестандартним об'ємом.
Потужність двигуна — 500 Вт.
Акумулятор — 72V-20A/год.
USB-роз'єм для під'єднання додаткових пристроїв.
Запас ходу на електротягу — до 55 км.
Вантажність — рекомендована до 165 кг.
Купити електричний велосипед FADA FLiT II CARGO 500W:
☎ +380983833779
☎ +380991170290
Viber з мобільного
Viber з комп'ютера
Пропонуємо електровелосипед у таких колірних варіантах: жовтий, червоний і темно-сірий.
Як опція до моделі FADA FLiT до продажу пропонуються спеціально зроблені під розміри задньої платформи об'ємні багажні сумки (на фото) з кріпильними ременями, які можна використовувати для встановлення на електровелосипед. Сумки доступні в трьох колірних рішеннях, відповідно до кольорів моделей. Для уточнення питань щодо придбання просимо уточнити в менеджера під час замовлення.
У стандартну комплектацію електровелосипеда FADA FLiT II CARGO входить:
Збільшилася висота сидіння й сама подушка стала об'ємнішою та м'якшою. Тому збільшена висота дасть змогу із великою зручністю розміщуватися на ньому, а також віддаленість сидіння від педалей сприяє нормальній геометричній посадці та зменшує кут згину колін.
Задня багажна платформа збільшена за шириною та довжиною. Змінене розташування силових елементів платформи, щоб можна було розмістити вантаж вагою понад 45 кг без шкоди для стану багажника.
Розміщення батарей перемістилося з під підлоги в закриту нішу під сидінням, що неабияк оптимізувало розміщення високих людей і покращило особливість зручної посадки.
У передній частині простору для ніг з'явилися дві розширені бічні платформи. Вони дають змогу розмістити стопи з неабияк великою зручністю для водія.
Спереду ці розширені платформи для стоп захищені вертикальною захисною трубою, яка є частиною рами. Це зроблено, щоб унеможливити травмування ніг під час контакту з перешкодою або зіткнення з чимось.
Кермо збільшене за висотою. Це важливий параметр для людей, зріст яких не більш ніж 1,70 см. Оскільки відстань між сидінням і кермом збільшилася з одночасним збільшенням висоти самого сидіння.
Передня фара інтегрована у фронтальний каркас рами. Вона захищена з будь-якого боку від можливих несподіваних пошкоджень
Задній ліхтар виготовлений за схожою приніципу.
Батарейний модуль розташований у захищеному місці під сидінням. Йому не страшні бризки та потрапляння води в разі вимушеного руху в дощ.
Блоки керування на кермі згропіровані у два кнопкові модулі зліва та праворуч. Вони більш звичні для керування. Трекшвидкісний перемикач режимів руху розміщений на правому блоці. З'явилася кнопка активації режиму "Парковка".
На обох колесах були встановлені дискові гідравлічні гальмівні механізми. Оскільки міський режим руху передбачає активну їзду, дискові гальма є оптимальними та збільшують рівень активної безпеки.
Встановлена центральна опора. Це дуже важливе доповнення. Під час навантаження на задній багажник чогось об'ємного або важкого набагато зручніше й безпечніше це робити, коли вага електровелосипеда правильно розподілена на опорну поверхню. Він не впаде, не зміститься й дасть змогу не тільки розмістити вантаж, але й закріпити без додаткових побоювань або складнощів.
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
низька коерцитивність;
високий рівень залишкової індукції;
максимальна робоча температура до 450 °C;
складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту.
Найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.
Купити електричний велосипед Fada Flit II Cargo 500W за вигідною ціною з доставкою у будь-який населений пункт можна в магазині Mechanikus.
Пропонуємо:
Доставку електровелосипеда в Дніпр, Київ, а також у будь-яке інше місто України.
Доставка транспортною компанією Нова пошта.
Оплата у разі отримання.
Офіційна гарантія від виробника.
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм
1630
Ширина, мм
665
Висота, мм
1115
Споряджена маса, кг
90
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Запас ходу на електротягу, км
≤40-55 залежно від навантаження й умов руху
Максимальна потужність електромотора, Вт
500
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї
≤400
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год
≤42
Двигун, тип
Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Охоронна сигналізація
Є
Живлення для підзаряджання батареї
Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій
Багажні платформи (передня/задня)
Світлотехніка задня
Габаритний ліхтар, стоп-відбивач і покажчики поворотів
Світлотехніка передня
LED-фара головного світла
Тип батареї
Свинцево-кислотна батарея із сумарною батареєю 72 В і ємністю 20 А/г. Середня година повного заряджання від 7 до 9 років. Вироблятися за технологічну перевірку гелепідбірного електрообладнання та рекомендації з техніки на електричному тягані. Електроенергія на згущеному верстаті, зав'язки якої батарея більшої стійкості до температурного вливання та глобальних розрядів. Данський тип АКБ визначається підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за глибини розряджання (глибини розряду) 75%. Пластини тягового акумулятора можуть мати більший активний матеріал, замінюючи його стійкими до глобальних розрядів і не гаючи їх кількість.
Тип приладової панелі
ЖК панель приборов
Тип привода
Інтегрований у заднє колесо електродвигун потужністю 500 Ватів
Задній гальмівний механізм
Дисковий із гідравлічним приводом за допомогою важеля на кермі
Передні гальмівні механізми
Дисковий гідравлічний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня
Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски
Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажність, кг
165
Розмір шин передні/задні
2.75 -14 / 2.75 -14; безкамерні шини
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м
1,58
Ширина, м
0,32
Висота, м.
0,75
Об'єм, куб.м
0,40
Вага, кг
96