22 153 ГРН
Основна інформація
Категорія
Стан:
Нове
Ємність паливного бака, л:
5,5
Вага нетто/брутто, кг:
51,0 / 53,0
Витрата палива, гр/кВт*год:
275
Габарити упаковки, мм:
600х480х540
Довжина хвостовика вала, мм:
33
Діаметр хвостовика вала, мм:
25
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:
90 / 75
Кількість шліців, шт.:
6
Об'єм масла в картері двигуна, л:
1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною:
+
Потужність двигуна, к. с.:
12
Робочий об'єм двигуна, куб. см:
477
Система запуска:
Ручний та електричний стартер
Система охлаждения:
Повітряна примусова
Тип двигателя:
4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика вала:
Шліцеве з'єднання
Код/Артикул:
000148188
Код товару:
2413727682
Опис
Опис двигуна дизельного Vitals DM 12.0sneДизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 12.0sne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.Двигуни Vitals DM 12.0sne потужністю 12 к. с., робочим об’ємом 477 см3 і шліцьовою з’єднувальною частиною вала застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі: мініелектростанцій; у сільськогосподарській техніці — мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні — у віброплитах, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Також двигуни DM 12.0sne можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту — човнів, катерів і невеликих яхт.Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 12.0sne є змінний циліндр, який у разі необхідності може бути замінений окремо від блока циліндра, що значно полегшує і здешевлює ремонт.Для запуску дизельних двигунів DM 12.0sne використовується ручний і електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск у будь-яку пору року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DM 12.0sne передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна в разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.