![Ділерський сканер Scania vci II для діагностики вантажівок, автобусів SCANIA VCI 2. . фото 1
Ділерський сканер Scania vci II для діагностики вантажівок, автобусів SCANIA
Ді. . фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1710/5106/440-pu8zcvb3s6shnymz.jpg)
500 USD
Опис
Ділерський сканер Scania vci II для діагностики вантажівок, автобусів SCANIA
Діагностичний адаптер SCANIA VCI 2 використовується спільно з програмою SDP3 (SCANIA Diagnose& Programmer) и предназначен для діагностики автомобілів SCANIA серій P, R, T, K, N, для діагностики автобусів SCANIA, судових і промислових двигунів SCANIA.
З допомогою SCANIA VCI 2 ви зможете робити все те, що робить авторизований дилер SCANIA — пошук і усунення несправностей, настроювання параметрів блоків, калібрування, внесення змін у конструкцію, що впливає на роботу електричних систем, а також оновлювати програмне забезпечення блоків керування.
Перелік підтримуваних автосканером оригінал Scania VCI 2 систем:
APS — система оброблення повітря;
ATA, WTA, CTS и AUS — система додаткового опалювача, система таймера, Радіоприймач;
BCS — система шасі автобуса;
BWS — система кузова;
EBS — система керування гальмами;
EEC — система зниження токсичності вихлопу;
EMS — система керування двигуном;
COO — 579;
LAS і BBS — система замикання й сигналізації;
ICL — щиток приладів;
TCO — система тахографа;
OPC і RET — система керування коробкою передач;
RTI — дорожня інформація;
SMS — система керування підвіскою;
TPM — моніторинг тиску в шинах;
LDW — попередження про догляді з обраної смуги руху;
Комплектація SCANIA VCI 2:
Діагностичний адаптер Scania VCI 2;
Програма для діагностики російською мовою SDP3 2.27 2016
Також у нас ви можете купити новий оригінальний адаптер Scania VCI 3.
Додатково можна купити інженерне по:
SCANIA CDEV -
Читання ECU ID, даних, параметрів, відбитків пальців.
Читання і стирання DTC.
Програмування всіх систем SparePart.
Збирання всіх даних для роботи в польових умовах
дає змогу завантажувати, завантажувати, порівняти та змінювати, SOPS-файли.
SCANIA ECOM -
• Читає збережені коди несправності та робити 'Стоп-Кадри'.
• Видаляти неактивні коди несправності.
• Читати інформацію про збережені робочі цикли.
• Вимірювати внутрішні значення, як-от швидкість двигуна, тиск, температури та зберігати їх у файл.
• Програмувати певні параметри
SCANIA XCOM — Scania XCOM 2.27 — це діагностична програма для читання, збереження та зміни даних ECU, як-от коди помилок, параметрів статистичних даних тощо. за допомогою інтерфейсу scania vci2 або scania VCI3, який використовується для під'єднання до ECU за протоколом CAN.
Підтримувані модифікації даних ECU таких типів:
EMS — Система керування двигуном.
GMS — система керування коробкою передач.
РЕТ — сповільнювач система.
AWD — повний привод система.
CLS — привод зчеплення.
EEC — зниження токсичності вихлопних газів.
СОК (COO7) — 574.
BWS (BCI1) - система Кузов.
Підтримувані ЕБУ:
EMS (S6, S7, S8).
GMS (OPC4, OPC5).
РЭТ (RET1, RET2).
AWD (AWD1).
ЕЭС (SCR1, EEC3).
СОО (CoO6, COO7).
HMS (HMS1).
Функції:
NOx torque limit ON / OFF.
EGR ON / OFF.
Шасі ID/VIN Змінити.
Іммобілайзер ON/ OFF.
Підняття коней
Відновлення ECU.
Скидання ECU.
Розблокування ECU без PIN
SCANIA MULTI — містить інформацію про запасні частини для автомобілів і автобусів Scania. Вся інформація представлена починаючи з 1985 року, для вантажних автомобілів, шасі та автобусів серії SCANIA, для всіх регіонів (кількуються обладнанням і виготовленням).
Сервісна документація англійською та російською мовами.
Scania SOPS encrypter/decrypter — програма для дешифрування та шифрування SOPS-файла Scania — це файл, що містить заводські параметри вантажівки, у якій прописані 300 параметрів. Основні параметри: обмеження швидкості, номер шасі, вмик/вимк помилки обмеження крутного моменту, якщо немає сечовини (AdBlue).
алгоритм роботи:
• Завантажити з SDP 3 з файлу експорту SOPS вантажівки;
• Розшифрувати файл експорту SOPS у форматі 1993;
• Редагування 1993-файл за допомогою будь-якого 1993-редактора;
• Змініть понад 300 параметрів: наприклад AdBlue, EGR, NOx Control,...
• Зашифрувати 119-файл у файл імпорту SOPS;
• Завантажити файл імпорту SOPS на вантажівку з SDP3;
Також цей функціонал можна змінити за допомогою інженерної версії програми Scania SDP3 , яка називається XCOM
Версія XCOM 2.30 також доступна для замовлення
Для машин до 2004 року випуску вам знадобиться діагностичний сканер Scania VCI-1.
Дивіться також
![Ділерський сканер діагностики вантажівок, причепів і напівпричепів. WABCO DI-2 діагностичний інтерфейс. Київ. фото 1 Ділерський сканер діагностики вантажівок, причепів і напівпричепів. WABCO DI-2 діагностичний інтерфейс. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1710/5105/200-tsdfvegbdlfflvrh.jpg)
Ділерський сканер діагностики вантажівок, причепів і напівпричепів. WABCO DI-2 діагностичний інтерфейс
![Дилерський сканер діагностики вантажівок Daf vci560, Paccar. Київ. фото 1 Дилерський сканер діагностики вантажівок Daf vci560, Paccar. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1710/5104/200-drbbx0jmztmyobqz.jpg)
Дилерський сканер діагностики вантажівок Daf vci560, Paccar
![Ділерський сканер MAN T200/MAN CATS 3 для діагностики вантажівок, автобусів, Man cats 2, man t200. Київ. фото 1 Ділерський сканер MAN T200/MAN CATS 3 для діагностики вантажівок, автобусів, Man cats 2, man t200. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1710/5103/200-0tdndurkl4fuzwak.jpg)
Ділерський сканер MAN T200/MAN CATS 3 для діагностики вантажівок, автобусів, Man cats 2, man t200
![Тестер вакуумного и топливного насоса, 9 предм. (B-4031) Alloid. Київ. фото 1 Тестер вакуумного и топливного насоса, 9 предм. (B-4031) Alloid. Київ. фото 1](https://img01.obyava.ua/classified/0/1708/4280/200-lbziy8tbmylooznz.jpg)
Тестер вакуумного и топливного насоса, 9 предм. (B-4031) Alloid
![Датчик обліку палива ЕМ 008 А (алюміній). Київ. фото 1 Датчик обліку палива ЕМ 008 А (алюміній). Київ. фото 1](https://img01.obyava.ua/classified/0/1707/3362/200-9in7u5zpdbpgogyi.jpg)
Датчик обліку палива ЕМ 008 А (алюміній)
![Автономний витратомір з дисплеєм (витрата палива + час роботи двигуна) DFM 50C. Київ. фото 1 Автономний витратомір з дисплеєм (витрата палива + час роботи двигуна) DFM 50C. Київ. фото 1](https://img01.obyava.ua/classified/0/1707/3361/200-fcfvx8dj5430lzgy.jpg)
Автономний витратомір з дисплеєм (витрата палива + час роботи двигуна) DFM 50C
![1708Crocodile. Київ. фото 1 1708Crocodile. Київ. фото 1](https://img01.obyava.ua/classified/0/1707/3360/200-lterjz5mpo7jzdxv.jpg)
1708Crocodile
![Лічильник для рослинної олії JYM/L-1. Київ. фото 1 Лічильник для рослинної олії JYM/L-1. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3356/200-bxrwtaauqszmstsb.jpg)
Лічильник для рослинної олії JYM/L-1
![Витратоміри палива серії OGM-A-25P з імпульсним виходом. Київ. фото 1 Витратоміри палива серії OGM-A-25P з імпульсним виходом. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3354/200-qxbcalmlzlxavq4a.jpg)
Витратоміри палива серії OGM-A-25P з імпульсним виходом
![Електронний лічильник з імпульсним виходом MGI-110. Київ. фото 1 Електронний лічильник з імпульсним виходом MGI-110. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3349/200-d6eqkaiibi6hmhyw.jpg)
Електронний лічильник з імпульсним виходом MGI-110
![Датчик рівня палива ДК-02-А10. Київ. фото 1 Датчик рівня палива ДК-02-А10. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3348/200-f5efonvwvxiuwv3i.jpg)
Датчик рівня палива ДК-02-А10
![Датчик рівня палива ДК-04 "Аналог". 0-10 В (можливо 0-5 В). Київ. фото 1 Датчик рівня палива ДК-04 "Аналог". 0-10 В (можливо 0-5 В). Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3347/200-wfph1gq6oqzwnyeg.jpg)
Датчик рівня палива ДК-04 "Аналог". 0-10 В (можливо 0-5 В)
![Датчик рівня палива ДК-02 S (RS-232/RS-485). Київ. фото 1 Датчик рівня палива ДК-02 S (RS-232/RS-485). Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3345/200-pyinopd69s9zuhn1.jpg)
Датчик рівня палива ДК-02 S (RS-232/RS-485)
![Датчик рівня палива ДК-02 RS 485. Київ. фото 1 Датчик рівня палива ДК-02 RS 485. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3344/200-7dbgqzvsgu0dyfbx.jpg)
Датчик рівня палива ДК-02 RS 485
![Змінний картридж для фільтра FG-2 BIO, FG-100BIO 25 мікронів (Gespasa). Київ. фото 1 Змінний картридж для фільтра FG-2 BIO, FG-100BIO 25 мікронів (Gespasa). Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3343/200-dii1s1xipuzhvnip.jpg)
Змінний картридж для фільтра FG-2 BIO, FG-100BIO 25 мікронів (Gespasa)
![Алюмінієвий адаптер для фільтрів тонкого очищення 400-ї серіїact BSP (до 120 л/хв) CIM-TEK. Київ. фото 1 Алюмінієвий адаптер для фільтрів тонкого очищення 400-ї серіїact BSP (до 120 л/хв) CIM-TEK. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3342/200-0yw98lq5td9e5jws.jpg)
Алюмінієвий адаптер для фільтрів тонкого очищення 400-ї серіїact BSP (до 120 л/хв) CIM-TEK
![Клапан зворотний із фільтром грубого очищення, 1" BSP, Adam Pumps. Київ. фото 1 Клапан зворотний із фільтром грубого очищення, 1" BSP, Adam Pumps. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3341/200-h7sp3zovnkkfsxuk.jpg)
Клапан зворотний із фільтром грубого очищення, 1" BSP, Adam Pumps
![Змінний елемент для фільтра сепаратора FG, 5 мікронів (Gespasa). Київ. фото 1 Змінний елемент для фільтра сепаратора FG, 5 мікронів (Gespasa). Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3340/200-iditof6vmr0pzrxi.jpg)
Змінний елемент для фільтра сепаратора FG, 5 мікронів (Gespasa)
![Фільтр дизельного палива FG-100BIO, 25 мікронів, до 105 л/хв, GESPASA. Київ. фото 1 Фільтр дизельного палива FG-100BIO, 25 мікронів, до 105 л/хв, GESPASA. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3339/200-todfx7itnjthjvsz.jpg)
Фільтр дизельного палива FG-100BIO, 25 мікронів, до 105 л/хв, GESPASA
![Фільтр сепаратор бензину, гасину, FG-100G, 5 мікронів, до 105 л/хв, Gespasa. Київ. фото 1 Фільтр сепаратор бензину, гасину, FG-100G, 5 мікронів, до 105 л/хв, Gespasa. Київ. фото 1](https://img03.obyava.ua/classified/0/1707/3338/200-yn4rok1exurwz3cg.jpg)