Чому ви повинні найняти онлайн-консультанта?

Відкрили свій інтернет-магазин: якість товарів відмінна, ціни невисокі, зручний сайт, але продажі не радують? Навіть звичайний магазин без професійного продавця-консультанта навряд чи принесе власнику хоч якийсь прибуток. А як бути підприємцю, якщо він володіє магазином в онлайн-форматі? На допомогу приходять онлайн-консультанти. У чому специфіка їх роботи і хто може бути цією людиною, розповімо в даній статті.

Для чого наймати онлайн-продавця в свій інтернет-магазин?

Ви можете уявити сьогоднішній світ без інтернет-магазинів? Цей вид торгівлі розвинувся дуже швидко і проник абсолютно в усі сфери нашого життя. Кожен власник онлайн-магазину змагається з величезним числом конкурентів. Як же виграти в такій боротьбі. Звичайно, важливу роль зіграють: якість товарів, різноманітний асортимент, оформлення сайту і зручний інтерфейс. Але знеособлена торгівля досить скрутна. Клієнту, який здійснює покупку, потрібен помічник – жива людина.

Консультант може допомогти, якщо:

  •     виникають технічні проблеми;
  •     є питання по товару;
  •     потрібна допомога в ухваленні рішення.

Консультант – це людина, від якої залежить дохід підприємства, а також репутація магазину і брендів.

Хто може стати онлайн-консультантом?

Бути онлайн-консультантом не так вже й просто. Тут не потрібна спеціальна освіта, але він повинен володіти рядом особистісних якостей, щоб впоратися із завданнями цієї професії. До цих якостей відносяться:

  •     Комунікабельність. Цей фахівець повинен любити спілкування, тому що це основна діяльність консультанта.
  •     Стресостійкість. Продажі – це сервіс, тобто робота з людьми, задоволення їх потреб. Тому виникнення конфліктів не рідкість. Потрібно бути до цього підготовленим.
  •     Грамотність. Мова, як усна, так і письмова, повинна бути ідеальною; багато клієнтів звертають на це увагу і не довіряють людям, які роблять граматичні помилки.
  •     Ввічливість. Яким би не був клієнт, продавець зобов'язаний зберігати самовладання і бути з ним ввічливим з початку і до кінця розмови.
  •     Лаконічність. Спілкуватися потрібно тільки по справі! Цінуйте свій час і час покупця.
  •     Відмінне володіння ПК. Комп'ютери, планшети, смартфони – це основні робочі інструменти онлайн-продавця.
  •     Підприємливість. Першорядною метою роботи консультанта є отримання прибутку. Тому підприємливість – дуже важлива якість, без неї важко що-небудь продати.

І головне, співробітник повинен бути клієнт-орієнтованим. Якщо бажання допомагати людям є у людини постійно, виконання продажних планів не складе труднощів.

Обов'язки онлайн-консультанта

Посадові обов'язки продавця інтернет-магазину залежать від сфери торгівлі. Але в будь-якому випадку, головна мета, як вже було сказано – зробити потенційного покупця реальним. Тому працівник повинен бути знайомий з усією продукцією, яку реалізує магазин. Йому потрібно знати весь функціонал і особливості експлуатації кожної позиції. Також необхідно мати інформацію про способи доставки товару, умови оплати, гарантійні терміни.

Спілкування з покупцем відбувається віртуально або по телефону. Тому важливе вміння – виявляти потреби клієнта саме в цьому форматі спілкування. Крім того, потрібно володіти навичками роботи з запереченнями, також в онлайн-форматі, тому що ці техніки різні для реального і віртуального діалогу.

Труднощі є в будь-якій роботі. Для інтернет-консультанта – це сама специфіка його діяльності. Спеціаліст не бачить, а іноді і не чує людини, з якоюспілкується. Тому потрібно розуміти, як зловити і утримати увагу покупця. Існує безліч прийомів, які потрібно буде навчитися застосовувати.

З хорошим консультантом будь-який бізнес буде успішно розвиватися, а позитивні відгуки клієнтів тільки прискорять цей процес.