Яку косметику вибрати: люкс чи мас-маркет?

На косметичному ринку сьогодні представлено широкий асортимент. Доглядову та декоративну косметику зможе підібрати собі кожна дівчина, оскільки випускаються засоби на всі уподобання та на будь-який розмір доходу. В даний час на ринку косметики прийнято основний поділ засобів на 2 масштабні групи: масові та професійні продукти. Підставою цього поділу стала відповідність якості ціні. Зазвичай у професійних засобах догляду міститься вища концентрація активних компонентів складу, ніж у бюджетних. Декоративна косметика більш пігментована та стійка. Звичайно, назва професійної косметики не взялася з нізвідки. Здебільшого вона підходить для візажистів. Для власного користування доцільно вибрати іншу категорію.

У чому відмінність люксової косметики від бюджетної?

Косметика класу люкс по-іншому називається селективною чи елітною. Це товари брендів провідних Будинків моди чи компаній, які мають свої наукові інститути та лабораторії. Майже всі продукти виробляються в дуже обмеженій кількості, вони не спрямовані на масових споживачів. Придбати люкс можна у відповідних корнерах у мережевих магазинах. Поруч із ними завжди стоять консультанти. Ціни на ці товари далеко не бюджетні. Покупці змушені оплачувати не лише якість, а й назву бренду. Важливо пам'ятати, що переплата за фірму досягає 1/3 від вартості засобу. Якість у селективних косметичних марок подібна. Відмінність від мас-маркету полягає в дорогій упаковці. Крім неї, селективні продукти нерідко борються із справжніми проблемами у вигляді зморшок, висипань, постакне, целюліту та ін. Такі товари зазвичай коштують ще дорожче, ніж класичний люкс.

Окрема категорія – аптечні марки. Серед них є свій поділ. До них належить косметика, спрямована на масового споживача. Вона продається через аптеки та магазини. Ще є лікувальна косметика. Її можна придбати виключно за призначенням дерматологів. Більшість аптечних продуктів – доглядові. Однак іноді фірми виробляють тональні креми, коректори, туш для вій, бальзами для губ.

Мас-маркет є найпоширенішою продукцією, що представлена ​​у вільному продажі. Це найчисленніший клас косметики. Доглядові засоби створені для щоденного застосування, проте вони не усувають серйозних проблем. З їхньою допомогою володарки не особливо проблемної шкіри можуть скоротити недоліки. При цьому продукти часто недешеві. І все ж таки косметика з цього класу найбюджетніша на тлі інших. І найчастіше вона зовсім не погана.

Яку категорію косметики варто вибрати для особистого використання: люкс чи мас-маркет?

Це залежить від потреб. Вибираючи засоби догляду, необхідно враховувати проблеми шкіри. За їх наявності рекомендується віддати перевагу аптечній косметиці, вона в цьому плані найбезпечніша і найефективніша. Якщо серйозних недоліків немає, можна придивитися до інших категорій. Однак при виборі треба відштовхуватися не лише від вартості та краси коробочки, а від особливостей шкіри. Брати варто лише ті засоби, що підходять під них.

З декоративною косметикою ситуація простіша. При виборі категорії – дорогої чи дешевої – доцільно знати деякі важливі аспекти:

  •     при купівлі люксу користувачі суттєво переплачують за назву бренду та дорогу упаковку;
  •     нерідко косметичні засоби різних цінових категорій виробляються на тому самому заводі;
  •     нераціонально купувати продукти, що швидко витрачаються (туш, підводки) в люксі, їх доводиться часто оновлювати;
  •     кисті, тональні креми, пудри, помади та базові палетки тіней краще брати в люксі, вони довго прослужать.

Загалом при виборі сегмента косметики необхідно враховувати свої потреби та доходи. Одне стало зрозуміло точно: бюджетні бренди не завжди виробляють погані продукти, так само, як люксові – не завжди добрі. Дешеві компанії навчилися створювати якісні засоби, що не сильно поступаються дорогим. Важливо відштовхуватися від особистих переваг, характеристик і саме відтінків продукту, що підходять саме вам.