Дропшипінг як зручний інструмент для бізнесу онлайн

Продажі через Інтернет вже давно зайняли свою нішу на ринку та продовжують вдосконалювати механізми роботи. Одним з найбільш зручних рішень для малого та середнього бізнесу став дропшипінг. Це досить простий варіант із суттєвою економією для продавця. Курси з дропшипінгу в Україні набувають популярності, бо для такого принципу ведення власного бізнесу не потрібна оренда складів та організація доставки. Цими питаннями займається постачальник.

Що таке дропшипінг 

Це одна зі схем роздрібної торгівлі, в якій магазин заключає договір з постачальником, займається просуванням товарів, бренду, клієнтською базою, рекламою, а за зберігання та відправку безпосередньо відповідає партнер. Сам продавець не орендує склади та не керує методами доставки (вона відбувається на умовах постачальника через сторонні сервіси). Для бізнесу, що тільки почав розвиватись, дуже важливо залучити якомога більше клієнтів, тому краще вкладати кошти у рекламу, оформлення та покращення сторінок магазину у соціальних мережах, ніж у оренду приміщень під зберігання товарів та необхідність попередньо їх викупити.

Переваги та недоліки дропшипінгу

Якщо зважувати всі фактори та необхідні ресурси, переваг у такому способі торгівлі більше, ніж ризиків. Можна виділити наступні моменти:

  • Для початку роботи не треба багато коштів. Можна не витрачати гроші на пошук складу, офісу, закупівлю продукції для реалізації. Це можливість суттєво економити, хоча без інвестицій, звичайно, не обійтись;
  • Мінімальний ризик. Якщо умови співробітництва або актуальність продукції змінилися, магазин може у будь-який момент просто відмовитись і припинити роботу. Не потрібно шукати джерела реалізації залишків товару;
  • Варіативність. Можна створити декілька магазинів на різних платформах та реалізовувати товари будь-якого спектру у непов’язаних нішах;
  • Фокус на рекламі. Час та ресурси, що зазвичай витрачаються на логістику, можна присвятити маркетингу та залученню клієнтів.

Стосовно негативних моментів зазначимо, що дропшипер майже нічого не контролює:

  • Якість товару, час на доставку повністю залежить від постачальника, компанія, що займається продажами, не може це перевірити;
  • Ризик отримати конкурента замість партнера. Фірма, що відгружає товар, також збирає і контактні дані клієнтів, необхідні для відправки продукції, тому немає гарантії, що вони не будуть використані без відома магазину;
  • Необхідність вирішувати конфлікти. У разі виникнення проблем з клієнтами саме  кінцевий магазин, а не постачальник буде розбирати всі суперечки або сплачувати компенсації. Не важливо, хто спричинив проблемну ситуацію, відповідальність повністю лягає на дропшипера.

Для старту продажів у Інтернеті дропшипінг на сьогодні є найбільш вигідним рішенням. Схема дозволяє спавпрацювати з різними постачальниками одночасно, що суттєво розширює можливості магазину.