1 210 ГРН
Основна інформація
Стан
Новий
Изучение языка:
Английский
Язык издания:
Английский
Вид переплета:
Мягкий
Тип поверхности бумаги:
Глянцевая
Тип полиграфической бумаги:
Мелованная
Количество страниц:
248.0
Год издания:
1994
ISBN:
9780521437455
Вес:
410.0
Код/Артикул:
9780521437455
Код товару:
1156078707
Опис
Appropriate Methodology and Social Context
Методологія навчання англійської мови розроблялася в основному в англомовних країнах "заходу" і не завжди відповідає потребам решти світу. Посібник Appropriate Methodology and Social Context досліджує цей стан речей, розглядаючи більш широкий соціальний контекст того, що відбувається між вчителями та учнями. Вона використовує етнографічні рамки для вивчення складних і різноманітних культур класів, груп учнів і вчительських спільнот в різних країнах і освітніх середовищах. Далі в ній стверджується, що ці фактори повинні враховуватися при розробці і впровадженні відповідних методологій. Незважаючи на те, що основною проблемою є викладання в класі, розглядаються також методології управління навчальними програмами та проектами і їх розробки.
Купити можна на нашому сайті за доступною ціною!
Дивіться також
An Investigation into the Comparability of Two Tests of English as a Foreign Lan
Alan Maley's 50 Creative Activities
Advising and Supporting Teachers
Beyond Training Perspectives on Language Teacher Education
The Cambridge Guide to Teaching English to Speakers of Other Languages
Cambridge Guide to Second Language Teacher Education
The Cambridge Guide to Second Language Assessment
The Cambridge Guide to Pedagogy and Practice in Second Language Teaching
The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching
Communicative Language Teaching
Collocations Extra
Cognition and Second Language Instruction
Classroom Observation Tasks
Classroom Decision-Making Negotiation and Process Syllabuses in Practice
Critical Pedagogies and Language Learning
Criterion-Referenced Language Testing
A Course in English Language Teaching
Corpora in Applied Linguistics
Cooperative Learning and Second Language Teaching