Пандемія змінила офіс: як облаштувати робочі місця в офісі та вдома?
Досі триває період, коли незрозуміла ситуація з вірусом. На сьогоднішній день хворих все більшає, тому є велика ймовірність того, що бізнес знову буде змушений повернутись до карантинних умов. Через це співробітники можуть піти в незаплановану відпустку або зовсім звільнитись.

Що стосується організацій, де працівники працюють в офісних приміщеннях, то тут є свої правила. Деяк компанії змушені змінювати офіси на менші, деякі відправляють працівників працювати віддалено. І тут виникає необхідність в правильному розміщенні офісних меблів. Це робиться для того, щоб дотримуватись всіх санітарних норм і правил. Завдяки меблям можна оптимізувати робочий простір і забезпечити кожному співробітнику безпечне робоче місце. Частину меблів доведеться змінити на більш компактні моделі. Дешеві офісні меблі тут можна купити зі знижкою від виробника.
Правила для офісу
Між столами працівників повинно залишатись 2 метри, а столи не повинні поєднуватись між собою. Нові норми не передбачають скупчень в додаткових зонах, місцях загального користування. На одного співробітника має відводитись 10 кв.м. Через це штат повинен скоротитись. Залишаються в офісі працювати лише ті люди, які не мають можливості працювати віддалено. І саме головне – забезпечити правильний клімат-контроль і роботу системи кондиціонування. А місця загального користування повинні обов'язково дезінфікуватись.
Для офісу для дотримання встановлених норм варто підібрати правильні меблі. Це окремі столи для кожного працівника, які оснащені різними полками, шухлядами для канцелярських дрібниць і документів. В столах зазвичай є окреме місце для системного блоку і клавіатури. Тут все буде залежати від замовника, адже є різні варіації столів. Додатково для офісу пропонуються зручні стільці, стелажі, які дозволять впорядкувати всі документи.
Меблі для віддаленого робочого місця
Однак багато хто з працівників на час карантину змушений переходити на віддалену роботу і виконувати свої обов'язки вже з дому. При покупці меблів для роботи вдома варто враховувати розміри своєї кімнати і особливості моделей меблів. Якщо є достатньо вільного простору, тоді можна вдома поставити широкий стіл, який буде передбачати наявність великої кількості полок, відділів. Також окремо варто поставити спеціальні тумбочки для додаткової техніки (принтера, ксерокса). Є в асортименті також цікаві варіанти для зберігання документів, мова йде про навісні системи, приставні елементи, тумби.
Варто проглянути доступний асортимент меблів і підібрати найбільш відповідну для свого дому або офісу. В інтернет-магазині продається товар від виробника, а також пропонуються готові меблі по розпродажу.