4 найпоширеніші помилки при виборі шлагбауму

Шлагбауми — унікальні конструкції, які є оптимальним варіантом для обмеження в'їзду на закриті території з високою пропускною спроможністю автомобілів. Але щоб забезпечити оперативність пропуску машин та спецтехніки, потрібно правильно підбирати шлагбауми для конкретних об'єктів. Пропонуємо розглянути чотири головних помилки, які найбільш часто допускають при виборі таких систем загородження:

  • занадто довга стріла;

  • невідповідний робочий ресурс шлагбаума;

  • несумісність типу приводу та кліматичних умов;

  • економія на замовленні автоматики.

1. Неправильний розрахунок довжини стріли

Кожен виробник пропонує шлагбауми, які розраховані на ширину проїзду до 14 метрів. Але потрібно мати на увазі, що довга стріла є незручною у використанні, адже в даному випадку необхідно робити опору, щоб підтримувати шлагбаум в горизонтальному положенні. До того ж при шквальних поривах вітру зростає ризик пошкодження стріли, та й швидкість її підйому буде досить низькою. Саме тому шлагбаум з довгою стрілою вибирати не рекомендується, особливо для об'єктів з інтенсивним рухом автомобілів.

У даному випадку оптимальним рішенням є установка двох шлагбаумів (наприклад, для кожної смуги руху). Вони можуть відкриватися синхронно або мати автономні блоки управління. Також слід подбати про пішоходів. Щоб люди могли безперешкодно проходити на закриту територію, потрібно замовляти шлагбаум із стрілою на 80-120 см коротше, аніж проїзд.

2. Неправильний розрахунок робочого ресурсу

Навіть якщо у вас обмежений бюджет, то настійно не рекомендується економити на інтенсивності роботи шлагбауму, оскільки це загрожує виходом з ладу приводу. У технічному паспорті дане значення зазвичай вказують у відсотках. Наприклад, 50% означає, що після циклу відкривання-закривання за 12 секунд шлагбаум повинен перебувати в спокої не менше 12 секунд. Фахівці рекомендують завжди робити «запас» при виборі шлагбауму, і тоді при збільшенні кількості машин у мешканців будинку або співробітників підприємства обладнання прослужить довгі роки.

3. Експлуатація гідравлічного приводу в холодних регіонах

Шлагбауми з гідравлічним приводом відносяться до особливого обладнання, яке передбачає більш активну роботу та часте відкриття проїзду. Але вони мають істотний недолік: при низьких температурах масло, що забезпечує роботу гідроприводу, замерзає, через що шлагбаум перестає працювати. Для вирішення даної проблеми потрібно заливати особливу низькотемпературну гідравлічну рідину. Перед тим як вибрати шлагбаум, обов'язково дізнайтеся, яку граничну температуру він може витримувати: якщо виробник не розраховував на експлуатацію у холодному кліматі, то обладнання може не витримати українську зиму.

4. Економія на системі управління

Виділяють два види систем управління шлагбаумами: автономну та мережеву. Перша має зчитувач, який спрацьовує від магнітних карт, ключів, сигналів брелока або під дією натискання кнопки. Мережева система управління має більш широкі можливості. Вона дозволяє створювати та редагувати списки користувачів карт, зберігати дані про автомобілі, встановлювати тимчасові обмеження та ін. Є системи, забезпечені відеоверіфікацією, які відкривають в'їзд машин з введеними в базу номерами.

Щоб подбати про зручність водіїв та охорони, рекомендується вибирати мережеву систему, особливо для закритих об'єктів, де потрібно строго контролювати в'їзд транспортних засобів, такі системи можливо замовити на twt.com.ua. Для платних автостоянок варто відразу передбачити системи зчитування часу та оплати за проїзд: оцінивши економію зарплати штатному співробітникові, який приймає платежі, можна зрозуміти, наскільки вигідною є установка на шлагбаум сучасної автоматики.