35 645 ГРН
Основная информация
Состояние
Новое
Тип техники
Тип:
Мотоблок
Ємність паливного бака, л:
5,5
Інше обладнання:
Передня фара, 55 Вт
Вал відбору потужності:
Бічний, під шпонку Ø17,5
Вимірювальні прилади:
Амперметр
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм:
2250×1060×1000
Глибина культивації, мм:
190
Датчик рівня масла:
-
Діаметр ротора грунтофрези, мм:
400
Електрообладнання:
Електрогенератор, 12 В
ЗІП:
В комплекті
Колія коліс, мм:
650-845
Кількість передач:
6/2
Кількість секцій грунтофрези, шт:
12
Модель двигуна:
ДД180В
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год:
287
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв:
400
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год:
1,8-23 / 1,2-4,6
Номінальні обороти, об/хв:
2200
Обсяг картера двигуна, л:
2
Обсяг масла в картері трансмісії, л:
5,0
Обсяг системи охолодження, л:
2,3
Повітряний фільтр:
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Потужність двигуна, к.с.:
5,9/8,0
Привід фрези:
Шестерно-ланцюговий
Робочий об'єм двигуна, см³:
452
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези:
22
Система запуску двигуна:
Ручний стартер
Система охолодження двигуна:
Рідинне охолодження
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг:
223 / 291
Спосіб включення заднього ходу:
Важелем
Спосіб установки грунтофрези:
Окремо через перехідний редуктор
Струмок для підключення активного навішування:
Є
Тип зчеплення:
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Тип коробки передач:
Шестерна
Тип масла в картері двигуна:
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип масла в картері трансмісії:
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Тип охолоджуючої рідини:
Вода (дистильована)
Тип палива:
Дизель
Тип приводних ременів:
-
Тип приводу трансмісії:
Ремінний
Тип причіпного пристрою:
Мотоблочного типу
Тип і регулятор керма:
-
Тип, ємність АКБ А∙год:
45
Транспортні колеса:
6.00-12
Ширина захвату грунтофрези, мм:
1100
Код/Артикул:
000132577
Код товара:
1582923148
Описание
Опис мотоблока Кентавр МБ 1080Д Відеоогляди: Мотоблоки ТМ Кентавр з водяним охолодженням. Новинка 2020 р. Як запустити ручним стартером дизельний мотоблок з водяним охолодженням Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність - в потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їх запуску. Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Крім електростартера в комплект електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати і встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, але і достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідна часткова розбирання мотоблока.
Головні переваги мотоблока Кентавр МБ 1080Д: Надійний дизельний двигун потужністю 8 к. с. Ефективна система водяного охолодження. Кріплення рами двигуна на 5 болтах. Багатоступінчастий повітряний фільтр з прозорим циклоном. Три приводних ременя на головній передачі. Металевий захисний кожух на відомому шківі. Обгумовані тяги управління колісними муфтами, ручним газом і зчепленням. Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних ременів. М'які гумові не ковзаючі рукоятки. Трьохточкове кріплення керма. Металева поперечина для збільшення жорсткості керма. Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2. Двохдискове нормально замкнуте зчеплення з системою фіксації у включеному стані. Додатковий струмок на приводному шківі для підключення робочих органів навісного обладнання. Можливість роз'єднання муфти на кожне колесо окремо для повороту. Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестеренчатого редуктора. Поперечний вал відбору потужності на боці коробки передач. Датчик тиску масла «грибок». Можливість встановлення навісний ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора. Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході. Паливний фільтр з краном, паперовим фільтруючим елементом та міцною металевою колбою. Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками. Картер і кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора. Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Колія регулюється безступенево в діапазоні 700-900 мм. Суцільний (не зварений) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма. Електрогенератор 12 вольт. Яскрава передня фара. Передні світловідбивачі. Захисний кожух на глушнику від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП