Використання чат-ботів для підвищення якості комунікації з клієнтами

Чат-боти значно спрощують комунікацію з клієнтами, знімають навантаження з працівників компанії. Дуже часто клієнти та покупці не мають часу телефонувати, а воліють обрати зручніший спосіб — переписку. Саме тому такої популярності набули чат-боти.

Це програмне забезпечення, віртуальний цифровий помічник, що надсилає користувача автоматичні відповіді в месенджерах. Чат-боти працюють на основі алгоритмів штучного інтелекту, котрі імітують діалог з живою людиною.

Ключові сфери застосування чат-ботів

Станом на сьогодні боти надзвичайно ефективно застосовуються для бронювання таксі, квитків, покупки одягу, техніки, косметики. Клієнти можуть спілкуватися з максимальною зручністю, адже немає потреби витрачати час на спілкування з операторами. 

Важлива перевага чат-ботів на основі штучного інтелекту полягає в тому, що спілкуватися можна навіть у робочий час. Навіть клієнту незручно спілкуватися, то зробити замовлення можна за 5 хвилин 

Розробки чат-ботів від компанії смс клуб економлять ресурси вашої компанії, покращують комунікацію.

Основні плюси чат-ботів:

  • оплата послуги розробки чат-ботів нижча, якщо порівнювати з мобільними додатками

  • легко інтегруються з CRM / ERP / PIM системами;

  • простий та легкий засіб спілкування з клієнтами;

  • можливість швидкого трансформування залежно від потреб бізнесу;

  • немає жорстких вимог до швидкості 

  • інтернету і функціоналу смартфона.

Також варто відзначити масштабованість — чат-боти дають змогу надавати допомогу великій кількості користувачів одночасно, при цьому не потребуючи великої кількості ресурсів. Чат-боти в автоматичному режимі відповідають на багато запитань, звільняючи операторів для складніших завдань. 

Чому варто обрати SMS Club?

В команді працюють досвідчені розробники, котрі не працюють з шаблонними конструкторами. Компанія пропонує лише унікальні рішення, котрі виконують задачі певного бізнесу. Компанія 10 років експертизи розробки готових рішень для автоматизації бізнесу і e-commerce розробки.

Де найкраще застосовувати чат-бота:

  • автоматизація спілкування з клієнтами, пришвидшення обробки заявок;

  • зниження операційних витрат завдяки оптимізації роботи кол-центрів;

  • генерування масових розсилок збільшує охоплення аудиторії;

  • збирання відгуків клієнтів та аналіз даних для покращення якості послуг.

Як чат-боти покращують процеси в бізнесі 

Важлива перевага чат-ботів — можливість інтегрувати інструмент самообслуговування для розв'язання найпоширеніших проблем. Завдяки впровадженню цього інструмента значно зменшується навантаження на операторів. 

Як чат-боти дозволяють покращити процеси у веденні бізнесу: 

  • Онлайн-банки. Чат-боти навчаються простим та складним завданням — відбувається це на базі дзвінків клієнтів та ключових запитів. Чат-боти можуть допомогти зі зміною пароля, запитами на рахунки, отриманням копії чека, пересилання коштів між картками. 

  • Туристичний бізнес. Чат-бот у цій галузі покращує роботу з клієнтом, допомагає бронювати квитки на літак, місця в готелі, замовляти екскурсії, оформляти оренду автомобілів, змінювати дати прибуття та пункти призначення. 

  • Торгівля. На сайтах інтернет-магазинів чат-боти відповідають на поширені питання клієнтів. Також чат-боти можуть пропонувати додаткові послуги чи продукти, на основі раніше виконаних замовлень клієнта, залучають клієнтів до наступних покупок. У цій сфері функціонування чат-ботів також скеровано на оформлення замовлень та приймання оплати, а також відповіді на інформаційні розсилки. 

Якщо на вашому сайті ще не налаштовано чат-бот, ви можете замовити його налаштування в компанії SMS Club.