Про дропшипінг та міфи навколо нього
Система дропшипінгу для багатьох є новинкою і мало хто знає, що розвиватися вона почала ще до появи торгових майданчиків в інтернеті.
Американські виробники (постачальники) на початку двадцятого століття часто укладали співпрацю з локальними продавцями (посередниками). Схема, в цілому, нічим не відрізнялася від нинішньої — посередники отримували замовлення від клієнтів, а відправкою товару займалися постачальники.
У ті роки дропшипінг не був таким поширеним і популярним, яким ми його знаємо сьогодні. З появою стабільного стаціонарного інтернету і, відповідно, онлайн-магазинів в двадцять першому столітті система дропшипінгу стала використовуватися виробниками найрізноманітнішої продукції, серед яких одяг, харчові продукти, побутова техніка, аксесуари для мобільних телефонів та іншого.
Незважаючи на колосальний успіх цієї системи, навколо неї досі вибудовують безліч некоректних міфів, які ми постараємося розвіяти в сьогоднішній статті, щоб ви мали правильне і неспотворене уявлення про дропшипінг, як про можливість почати свою справу з мінімальними витратами на її просування.

Топ десять міфів про дропшипінг
Неактуальна інформація про наявність товару, дезінформація клієнтів, збитки з продажів — ось що можна почути від людей, які створюють системі дропшипінгу поганий імідж. Такі висловлювання породжують міфи — часто неправильно піднесені оповіді, які потім доводиться розплутувати. Mobo не перший рік займається дропшипінгом мобільних аксесуарів https://mobo.net.ua/page/drop і може розвіяти найпоширеніші міфи про цю систему продажів:
- Товар “в наявності”. Магазини-посередники та постачальники зацікавлені в продажу свого товару, тому намагаються ретельно стежити за наявністю кожної одиниці на своїх складах.
- Велика конкуренція. Таке є всюди, але якщо посередник — грамотний і уважний продавець, а також розуміє тонкощі системи бізнесу — він завжди буде на крок попереду своїх конкурентів.
- Неякісний товар. Чесний постачальник ніколи не запропонує клієнтам магазину-посередника продукцію неналежної якості.
- База клієнтів не захищена. Постачальник не стане виходити на клієнта самостійно, викрадаючи його у свого дропшипера. Навіщо обминати посередника, якщо ви перебуваєте у взаємовигідній співпраці? В системі дропшипінгу не було б сенсу, якби постачальники працювали напряму з клієнтами.
- Доставка, що триває досить довго. Поставки продукції можуть затримуватися в дуже рідкісних випадках з технічних причин, пов'язаних з перевезенням товару, та це вже стосуться не дропшиппера, а постачальника.
Пам’ятайте, чесний постачальник і грамотний магазин-посередник — це завжди ідеальний тандем для успішного дропшипінгу!
"Джерело: mobo.net.ua"