Хоп Хей — інтернет-магазин пива та снеків: які особливості?

Безліч українських шанувальників хмільного напою знають мережу «Море Пива». На даний момент працює більше 400 фірмових точок в 27 містах України. Вперше магазин був відкритий в 2009 році в Дніпрі, і з того часу почав розширюватися на інші міста шляхом франшизи. Майже в кожному мікрорайоні є одна чи дві стаціонарні точки розливу пива, а також діє інтернет-магазин, який користується великою популярністю серед людей.

Магазин функціонує у форматі «мінімаркету», проте в 2016 році компанія почала тестувати ще один формат. Відповідно, в 2018 році був презентований бренд Хоп Хей (HOP HEY). З цього мережа починає своє реформатування.

Детальніше про магазин

Магазини HOP HEY працюють в форматі часткового самообслуговування. Тут вже не використовується продукція на вагу, всі закуски запаковані таким чином, щоб мінімально контактувати із зовнішнім середовищем. Це дозволяє клієнту самостійно збирати більшу частину замовлення, а продавці здійснюють налив напоїв і надають консультації.

Окрім того, асортимент магазину більш широкий. Клієнти можуть пити:

  1. Продукцію українських регіональних і крафтових пивоварень на розлив і в пляшках.
  2. Власні сорти пива: «Кошерне Пшеничне», «Берлінгер», «Трембіта» та інші.
  3. Ексклюзивні сорти пива, а також – безалкогольні напої.
  4. Популярні слабоалкогольні напої, що виготовляються шляхом бродіння – сидр та інші.
  5. Можливість вибрати більше, ніж із 200 видів закусок, асортимент яких регулярно оновлюється.
  6. Багато інших товарів для відпочинку і розваг.

Мережа «Море Пива» сильно посприяла культурі споживання крафтового пива в Україні, і бренд HOP HEY, що є продовженням мережі магазинів, зробить покупки напою ще зручнішими.

Відгуки користувачів

Нові магазини HOP HEY вже користуються шаленою популярністю серед користувачів. В мережі можна знайти безліч відгуків. Користувачі задоволені, насамперед, наступними особливостями товарів:

  1. Асортимент. Оскільки магазин має в асортименті не тільки пиво, але і сидр, а також інші напої, то покупці мають можливість знайти те, що їм до вподоби.
  2. Обслуговування. Клієнтам сподобалось те, наскільки приємний персонал в магазині, не потрібно чекати. Консультанти впізнають постійних покупців і пропонують те, що найбільш часто беруть. Цим багато користувачів задоволено.
  3. Свіжість продукції.

Таким чином, ребрендинг був позитивно сприйнятий користувачами. Обов’язково варто ознайомитися з асортиментом магазину Хоп Хей.