400 ГРН
Основная информация
Состояние
Новое
ISBN:
978-611-01-0968-0
Автор:
Мальська М.П.
Бумага:
Офсет
Гарантия:
Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду.
Год издания:
2019
Издательство:
Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Количество страниц:
368
Переплет:
Мягкий
Раздел:
Маркетинг. Реклама. PR, Менеджмент
Формат книги:
А 5
Язык:
Украинский
Артикул:
000613
Код товара:
9f221e49
Описание
У підручнику розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Для студентів та фахівців з туризму.