Транспортерна (конвеєрна) стрічка


Транспортерна (конвеєрна) стрічка використовуються в сільськогосподарській, гір. . фото 1

39 ГРН

Основная информация

Состояние:

Новое

Вид за способом виготовлення:

Каркас гумової стрічки виготовляють із поліефірних або поліамідних та бавовняних тканин. Гумову конвеєрну стрічку виготовляють відповідно до ГОСТ 20-85. Каркас виготовляється на основі тканин: з поліамідних, поліамідно-поліефірних, полівінілхлоридних та комбінованих ниток (поліефір та бавовна). Для з'єднання стрічки використовують холодну вулканізацію (клей), гарячу вулканізацію та механічні з'єднувачі.

Вид за хімічним складом:

Стрічка транспортерна резинотканинна має каркас, верхню та нижню обкладки. Каркас складається з тканин: поліамідних, поліамідно-поліефірних, поліефірних та бавовняних.

Вид за призначенням:

Транспортерна (конвеєрна) стрічка використовується в сільськогосподарській, гірничодобувній та інших промислових галузях. Застосовуються при транспортуванні сипких та штучних вантажів. За призначенням транспортерні стрічки поділяються на такі основні види: Загального призначення - такі стрічки призначені для роботи на стрічкових конвеєрах малої та середньої навантаженості. Це найпоширеніший тип транспортерних стрічок. Харчові застосовуються на виробництвах, де транспортерна стрічка по технологічному процесу входить у безпосередній контакт із продуктами харчування. Основна властивість таких стрічок - не вступають і не викликають хімічних реакцій при безпосередньому контакті з матеріалом, що транспортується (харчовими продуктами). Конвеєрні стрічки з гофробортом та поперечними ребрами - даний тип транспортерних стрічок виключають провисання на бічних підтримуючих роликах та забезпечує стабільне проходження продукції на оборотних барабанах.

Тип:

Стрічка транспортерна

Додаткові послуги:

Здійснюється порізка відповідно до замовлення клієнта та упаковка продукції на замовлення клієнта. Відправляється будь-якими перевізниками по Україні

Країна виробник:

Україна

Код товара:

5185

Описание


Транспортерна (конвеєрна) стрічка використовуються в сільськогосподарській, гірничодобувній та інших промислових галузях. Застосовуються при транспортуванні сипких та штучних вантажів. Залежно від призначення, конструктивних особливостей, матеріалу основи та інших параметрів такі стрічки поділяються на такі види: Транспортерні (конвеєрні) стрічки випускаються такими типами: - конвеєрна (транспортерна) стрічка загального призначення (2), 2Л ТК-200-2, працездатна при температурі від -45оС до +60оС - 2Л – загального призначення полегшена, працездатні при температурі від -25оС до +60оС; - конвеєрна (транспортерна) стрічка шахтна важкозаймиста 2Ш ТК-200-2 - конвеєрна (транспортерна) стрічка шахтна важкозгорана 2ШТС ТК-200-2 - конвеєрна (транспортерна) стрічка теплостійка (2Т2), 2Т1 ТК-200-2, працездатні при температурі від -25оС до +120оС; - конвеєрна (транспортерна) стрічка морозостійка 2М ТК-200-2 працездатна при температурі від -25оС до +60оС - конвеєрна (транспортерна) стрічка маслостійка 2МС ТК-200-2 Окрему групу транспортерних стрічок складають гумові стрічки. Їх каркас виготовляють із поліефірних або поліамідних та бавовняних тканин. Ці РТІ застосовуються переважно у важкій та середній промисловості. Гумову конвеєрну стрічку виготовляють відповідно до ГОСТ 20-85, експлуатується вона при температурі навколишнього середовища від -45 до +60 ºС, має шарувату структуру (складається з кількох прогумованих тканинних шарів). При цьому кількість шарів, їх товщина та інші параметри продукції можуть змінюватися в залежності від особливостей вантажу, що транспортується. Додаткову стійкість до розривів і гнучкість резинотканевих конвеєрних стрічок надає те, що її шари з'єднуються між собою за рахунок каучуку. Край стрічки може бути або відкритим або прогумованим (для додаткового захисту). Конвеєрна стрічка (транспортерна) - тяговий і вантажонесучий орган стрічкового конвеєра. Стрічковий конвеєр є одним із багатьох типів конвеєрних систем, який складається з двох або більше шківів (іноді називають барабани або ролики) з нескінченною петлею — конвеєрною стрічкою, яка обертається навКруг них. Один або обидва шківи приводяться в дію, переміщуючи стрічку та матеріал по ній. Привідний шків називається приводним шківом (барабаном), тоді як шків без харчування називається натяжним шківом. Дані стрічки складаються з каркасу та верхньої та нижньої обкладки. Каркас виготовляється на основі тканин: з поліамідних, поліамідно-поліефірних, полівінілхлоридних та комбінованих ниток (поліефір та бавовна). Для з'єднання стрічки використовують холодну вулканізацію (клей), гарячу вулканізацію та механічні з'єднувачі. Серед гумовотканинних стрічок слід окремо виділити шевронні, які призначаються в основному для транспортування вантажів під нахилом. За призначенням транспортерні стрічки поділяються на такі основні види: Загального призначення такі стрічки призначені для роботи на стрічкових конвеєрах малої та середньої навантаженості. Це найпоширеніший тип транспортерних стрічок. Шахтні призначені для роботи в шахтах або умовах прирівняних до шахтних. Основною властивістю таких стрічок є знижена горючість (самозагасання). Температурний режим від –45 до +60 °C. Морозостійкі - для роботи при знижених температурах (температура навколишнього повітря від -60 ° С до +60 ° С). Теплостійкі та з підвищеною теплостійкістю - призначені для транспортування гарячих вантажів з різною абразивністю та роботи з підвищеною температурою до 400 ° C (використовується еластомер: Т-4). Харчові застосовуються на виробництвах, де транспортерна стрічка по технологічному процесу входить у безпосередній контакт із продуктами харчування. Основна властивість таких стрічок - не вступають і не викликають хімічних реакцій при безпосередньому контакті з матеріалом, що транспортується (харчовими продуктами). Маслобензостійкі - призначені для конвеєрів, на яких стрічка працює в контакті з різним типом масла або палива. Основною властивістю таких стрічок є хімічна стійкість до вка

Пожаловаться
Все (0)
Последние комментарии
К данному объявлению нет комментариев