573 ГРН
Основная информация
Состояние
Новое
Возрастная группа:
От 5 лет
Артикул:
00-03442
Батарейки входят в комплект:
Нет
Бренды:
4M
Вес:
0.24
Внимательность:
1
Возможность попробовать, не вскрывая упаковку:
Нет
Возраст:
5
Возраст детей до, лет:
7
Высота:
6
Гарантийный срок, мес.:
6
Длина:
24
Изобретательность:
1
Инструкция печатная:
Есть
Код УКТВЭД:
9503007000
Кол-во в инд. упаковке, шт.:
1
Кол-во в мастер-упаковке, шт.:
36
Количество батареек:
2
Любознательность:
1
Материал:
Пластик, металл
Материал упаковки:
Картон
Методики обучения:
STEAM
Навыки программирования:
1
Наличие ручки на коробке:
Нет
Подкатегория:
Научные наборы
Серия:
KidzRobotix
Страна регистрации ТМ:
Китай
Тематика:
Робототехника
Тип:
Товар
Тип используемых батареек:
AAA
Упаковка:
Картонная коробка
Цвет:
Разноцветный
Ширина:
17
Штрихкод:
4893156034427
Язык печатной инструкции:
Английский
Код/Артикул:
0003442
Код товара:
1507714022
Описание
Робот-барабанщик своїми руками 4M – науковий набір для дітей 5-7 років. Перетворіть сміття в ударну установку: зберіть цього робота-барабанщика і зіграйте свою унікальну мелодію.
Деталі в наборі
Частина A: Основа, B: Сторона коробки передач x 2, C: Кришка, D: Кришка акумуляторного відсіку, E: Циліндр, F: Опора циліндра, G: Калатала x 3, H: Голова робота, I: Двигун, J: Комплект штифтів x 2, K: Вузол зчеплення, L: Велика шестерня, M: Мала шестірня, N: x 2, O: Вушко x 2, P: Гвинти x 9, В: Ковпачок для проводів x 2.
Додатково потрібні: невелика хрестова викрутка, 2 батарейки AAA.
Зберіть робота-барабанщика за схемами в інструкції. Готового робота можна запрограмувати на выстукивание певного ритму.
Вставляючи вкладки в циліндр, ви програмуєте свого робота-барабанщика, щоб він грав так, як ви хочете. Коли ви міняєте положення вкладок, то перепрограмуєте барабанщика для відтворення іншій послідовності. Схожі механізми були розроблені багато років тому для керування машинами на заводах, і ці пристрої були одними з перших «комп'ютерів».
Сучасні комп'ютери включають в себе програмування мільйонів крихітних електричних зарядів. Кожен електричний заряд діє, як одна з вкладок на вашому роботі і запускає якийсь діє, наприклад, змінює колір пікселя на екрані.
Збірка цієї наукової іграшки від 4M познайомить дітей з програмуванням і механікою. Діти навчаться акуратно збирати пристрої за схемами, потренируют роботу рук, стануть уважніше і впевненіше у своїх здібностях. Розвиваючий набір для наукових досліджень 4M може використовуватися на STEAM-заняттях.