Психопедагогіка та аутизм: досвід роботи з дітьми та дорослими

У книзі представлено досвід роботи Центрів для дітей і підлітків з аутизмом,
роз. . фото 1

340 ГРН

Основная информация

Состояние

Новое

Издательство:

Сварог и К

Переплет:

Мягкий

Раздел:

Психология

Язык:

Украинский

Артикул:

044796

Код товара:

c3162bc9

Описание

У книзі представлено досвід роботи Центрів для дітей і підлітків з аутизмом,
розташованих у передмістях Парижа.
Автор — Патрік Сансон, французький експерт із 30-річним стажем, директор
одного з таких Центрів.
Патрік Сансон представив сучасні західні методики роботи з аутистами, особливу
увагу приділено мові МАКАТОН: історія створення, можливості адаптації, сфера
застосування, позитивні сторони та обмеження. Ці методики творчо перетворені
П. Сансоном, ним створено власну, живу і творчу, систему роботи з аутистами.
Розповіді про цю систему і присвячена ця книга.
Книга адресована фахівцям, які працюють з дітьми та підлітками з аутизмом,
батькам і всім, хто цікавиться питаннями надання допомоги людям з різними
порушеннями розвитку.

Пожаловаться
Все (0)
Последние комментарии
К данному объявлению нет комментариев

Смотрите также

Інтернет-журналістика: комунікативні маркери. Киев. фото 1

Інтернет-журналістика: комунікативні маркери

280 ГРН
Новое
Навчально-методичний посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю «Журналістика». Под
Киев
Навчальна книга Швидка зарядка шкільними знаннями 6-7 років 137 464. Киев. фото 1

Навчальна книга Швидка зарядка шкільними знаннями 6-7 років 137 464

50 ГРН
Новое
Добірка завдань і розвиваючих ігор з математики, української мови, англійської мови та природознавства (ЯДС) для самості
Киев
Учебники французского языка Connexions Niveau 2 Methode de Francais. Киев. фото 1

Учебники французского языка Connexions Niveau 2 Methode de Francais

700 ГРН
Б/у
Продаю учебники по французскому языку, издательства Didier. 1. Connexions Niveau 2 Methode de Francais Regine Merie
Киев
Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, комплект, 1 . Киев. фото 1

Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, комплект, 1

340 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться поняття нерів­ності, розв’язання нерівності, подвійна нерівність. Учні вчаться виконув
Киев
Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, варіант 2.. Киев. фото 1

Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, варіант 2.

180 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться поняття нерів­ності, розв’язання нерівності, подвійна нерівність. Учні вчаться виконув
Киев
Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, варіант 1.. Киев. фото 1

Росток."Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 4 клас, варіант 1.

180 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться поняття нерів­ності, розв’язання нерівності, подвійна нерівність. Учні вчаться виконув
Киев
Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, комплект, 1. Киев. фото 1

Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, комплект, 1

340 ГРН
Новое
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Киев
Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, варіант 2.. Киев. фото 1

Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, варіант 2.

180 ГРН
Новое
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Киев
Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, варіант 1.. Киев. фото 1

Росток. "Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 3 клас, варіант 1.

180 ГРН
Новое
У 1 частині учні знайомляться з поняттями множини і її елементів, розглядають операції об’єднання та перерізу множин і
Киев
Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, комплект, 1. Киев. фото 1

Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, комплект, 1

340 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться з нумерацією трицифрових чисел, їх додав
Киев
Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 2.. Киев. фото 1

Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 2.

180 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться з нумерацією трицифрових чисел, їх додав
Киев
“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, комплект, 1 та 2 ва. Киев. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, комплект, 1 та 2 ва

340 ГРН
Новое
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Киев
Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 1.. Киев. фото 1

Росток. “Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 2 клас, варіант 1.

180 ГРН
Новое
У 1 частині підручника вводяться трицифрові числа. Учні не тільки знайомляться з нумерацією трицифрових чисел, їх додав
Киев
“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 2. Програма. Киев. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 2. Програма

180 ГРН
Новое
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Киев
“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 1. Програма. Киев. фото 1

“Самостійні та діагностувальні роботи з математики”, 1 клас, варіант 1. Програма

180 ГРН
Новое
Основною метою роботи з 1 частиною підручника є розвиток у дітей мислення, пам’яті, мовлення, творчих здібностей, форму
Киев
Росток. “Українська мова”, 4 клас, 2 частина, автор М.І. Кальчук.. Киев. фото 1

Росток. “Українська мова”, 4 клас, 2 частина, автор М.І. Кальчук.

180 ГРН
Новое
Мета підручника з української мови (автори М.І. Кальчук, М.В. Кучинський) – показати учням послідовність утворення прав
Киев
Росток. “Українська мова”, 4 клас, 1 частина, автор М.І. Кальчук.. Киев. фото 1

Росток. “Українська мова”, 4 клас, 1 частина, автор М.І. Кальчук.

180 ГРН
Новое
Мета підручника з української мови (автори М.І. Кальчук, М.В. Кучинський) – показати учням послідовність утворення прав
Киев
Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Киев. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 2 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

180 ГРН
Новое
У 3 класі основою курсу “Навколишній світ” виступає ідея змін, які постійно відбуваються в довкіллі (“все тече, все змі
Киев
Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.. Киев. фото 1

Росток. "Навколишній світ”, 3 клас, 1 частина, автор Т. О. Пушкарьова.

180 ГРН
Новое
У 3 класі основою курсу “Навколишній світ” виступає ідея змін, які постійно відбуваються в довкіллі (“все тече, все змі
Киев
Росток. “Українська мова”, 3 клас, 2 частина, автори М.І. Кальчук, Н.І. Карась.. Киев. фото 1

Росток. “Українська мова”, 3 клас, 2 частина, автори М.І. Кальчук, Н.І. Карась.

180 ГРН
Новое
Мета підручника з української мови – показати учням послідовність утворення правильного усного і писемного мовлення: ві
Киев