Объявление не активно, найдите другие предложения в категории: Информационные услуги
Архив:

Програмові питання з дисциплін

Ціна: 105 грн

Для придбання напишіть у дірект та надішліть цю публікацію
Зв'. . фото 1

100 ГРН

Основная информация
Описание

Ціна: 105 грн

Для придбання напишіть у дірект та надішліть цю публікацію
Зв'язатися зі мною ви можете за номером 380950663919 у Viber або Telegram, WhatsApp




Затверджено на засіданні кафедри
слов’янського мовознавства,
пр. № 1 від 29. 08.22
Завідувач кафедри Марія Сокаль
Програмові питання з дисципліни «Основи культури і техніки мовлен-ня»
1. Мова і мовлення.
2. Структура мовленнєвої дії. Мовленнєва діяльність.
3. Характеристика видів мовлення: зовнішнього і внутрішнього; діалогіч-ного і монологічного; усного і писемного, особливості кожного виду мовлення.
4. Навчальна мовленнєва ситуація: компоненти, приклади.
5. Характеристика видів мовленнєвої діяльності та спілкування.
6. Аудіювання в практиці початкового навчання.
7. Вимоги до мовлення: характеристика.
8. Сфери спілкування та стилі мовлення.
9. Поняття про культуру мовлення, мовну норму.
10. Види норм та їх загальна характеристика, приклади.
11. Ознаки літературних норм, причини їх варіативності, приклади.
12. Причини змін літературної норми, приклади.
13. Мовний суржик, необхідність його подолання.
14. Орфоепічні норми: загальна характеристика, правила вимови голосних і приголосних звуків, сполук приголосних. Поняття про милозвучність української мови.
15. Організація практичного засвоєння молодшими школярами орфоепіч-них норм української літературної мови. Компоненти процесу форму-вання в учнів орфоепічних умінь. Орфоепічні правила, що мають засво-їти здобувачі початкової освіти.
16. Особливості української графіки. Норми графіки. Український алфавіт (знати напам’ять).
17. Лінгвістичні основи методики навчання грамоти.
18. Поняття про орфографію. Основні поняття орфографії: орфограма; ор-фографічне правило, види правил; орфографічна грамотність, орфог-рафічна пильність, важливість її формування; орфографічні уміння і навички, характеристика етапів процес формування вмінь та навичок правопису; орфографічна дія. Умови успішного формування орфогра-фічних навичок.
19. Принци¬пи орографії: фонематичний (фонетичний), морфологічний, іс-торичний (або традиційний) і смисловий (або семантичний, диферен-ціюючий) принципи. Характеристика кожного. Основні орфограми, що визначаються кожним з принципів. Методичні підходи до засвоєння фонетичних, морфологічних, історичних та семантичних написань здо-бувачами початкової освіти.
20. Поняття про виразність мовлення та виразність читання. Функції вира-зного читання. Поняття про техніку мовлення. Складові роботи над те-хнікою мовлення. Характеристика складових частин (елементів) техні-ки мовлення: дихання, голосу, дикції, орфоепії.
21. Виразність мовлення: мовні та позамовні компонент виразності. По-няття про інтонацію, її складові, фактори, що впливають на інтонаційне оформлення фрази, функції інтонації. Поняття про такт, фразу. Поняття про паузу. Характеристика пауз різних видів: синтаксичні, логічні, пси-хологічні, ритмічні; фізіологічні паузи. Значення розділових знаків у навчанні виразності читання. Характеристика: логічного наголосу; ме-лодики мовлення; темпу мовлення; позамовних засобів виразності (по-зи, міміки, жестів).
22. Особливості роботи над виразним читанням творів різних жанрів: опо-відання, казки, різних поетичних творів, байки.
Увага! Питання білетів більш диференційовані – в межах кожного програ-мового питання, що розкриває широку тему.
Обов’язкові практичні завдання на екзамен:
1. Вивчити 5 скоромовок (кожна скоромовка – не менше 4 рядків).
2. Виразно прочитати вірш (не менше 12 рядків) напам’ять.

Ключевые слова

білети

Пожаловаться
Все (0)
Последние комментарии
К данному объявлению нет комментариев