57 252 ГРН
Основная информация
Состояние:
Новое
Дополнительные параметры:
Состояние:
Новая резина
Тип:
Мотоцикл
АКБ тип, ємність, А*год:
Кислотно свинцева, 7
Амортизатори задні:
Пружинно-масляні
Амортизатори передні:
Масляні
Балансувальний вал:
Нижний
Блокування замка запалювання:
Нема
Блокування повороту керма:
Замок на стійці керма
Вантажопідйомність, кг:
150
Висота по сидінню водія, мм:
840
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм:
2210х830х1230
Гальмівна рідина:
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт):
14/85
Диск заднього колеса:
Сталевий штампований на сталевих спицях
Диск переднього колеса:
Сталевий штампований на сталевих спицях
Додатково:
Гофровані чохли на стійках передньої вилки, захист картера двигуна, вловлювач ланцюга на ланцюговій передачі.
Дуги безпеки:
Нема
Діаметр циліндра, хід поршня, мм:
67, 65
Задня оптика:
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит. Покажчики поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні.
Задній багажник:
Нема
Запалювання:
Електронне, CDI
Захист ніг пасажира:
Нема
Захистна накладка на випускній трубі:
Фарбована
Захистна накладка на глушнику:
Фарбована
Зчеплення:
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Колісна база, мм:
1350
Комплект інструменту (зип):
Стандартний
Конструкційна маса, кг:
129
Коробка передач:
Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Кофр для мотошолома:
Нема
Кількість місць:
Двомісний
Кількість і розташування клапанів:
2, Верхнє
Максимальна швидкість, км год:
115
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв:
7000
Масляний фільтр:
Полімерна сітка
Модель двигуна:
ZS167FMM (CG250D-B)
Напруга бортової електромережі, В:
12
Номінальна витрата палива, л 100 км:
2,9
Номінальна потужність, кВт (к.с.):
13,2 / 18,0
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л:
0,6
Об'єм паливного бака, л:
12,0
Паливні фільтри:
Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі
Передня оптика:
Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні з лампами розжарювання. Покажчики поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні.
Повітряний фільтр:
Багаторазовий поролоновий
Привід заднього колеса:
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Приладова панель:
Електронна панель приладів включає в себе: спідометр/одометр, облік добового пробігу, тахометр, індикатор рівня палива, номер ввімкненої передачі, дальнє світло, повороти, нейтраль.
Протиугінна сигналізація:
Нема
Підвіска заднього колеса:
Маятникова з моноамортизаторами
Підвіска переднього колеса:
Телескопічна вилка
Підніжки водія:
Відкидні
Підніжки пасажира:
Відкидні
Рама:
Дуплексна, трубчастий каркас
Робочий об'єм двигуна, см3:
229
Розмір шин передня задня:
3.00-21 / 4.60-18
Розташування розподільного вала:
Верхнє
Сидіння:
Напівжорстке двомісне дворівневе
Система подачі палива:
Самоплив
Тип двигуна:
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Тип заднього гальма:
Барабанний механічний
Тип моторного мастила:
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип мотоцикла:
Позашляховий (ендуро) універсальний
Тип охолодження:
Повітряне охолодження
Тип палива:
Бензин з октановим числом не нижче 92
Тип переднього гальма:
Дискове гідравлічне
Тип протектора, передній задній:
Дорожний шосейний низькопрофільний
Тип стартера:
Електростартер, кікстартер
Код/Артикул:
000098781
Код товара:
1639612628
Описание
Опис мотоцикла SPARK SP250D-2 SPARK SP250D-2 найпотужніша і найшвидша модель серед мотоциклів SPARK подвійного призначення. Гострі "летючі" лінії об`ємних бічних накладок органічно поєднуються з високо піднятим переднім крилом, підсідельним обтічником "літакового" типу (до нього вмонтований стильний задній ліхтар), і подовженим заднім крилом – створюється стрімкий вигляд мотоцикла-«чемпіона».Він має багато спільного з іншими мотоциклами SPARK серії D, тобто всі атрибути справжнього "всюдихода": високий кліренс; жорстку об`ємну раму; двигун з багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моноамортизатором; виведений під заднє крило глушник з захисними накладками на випускній трубі і на самому глушнику; закріплений на траверсі рульової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі і, звичайно ж, увігнуте "кавалерiйське" сидіння водія. Але є і помітні відмінності: передня вилка посилена – має стійки більшого діаметра. На сталеві штамповані обода коліс з натяжними спицями встановлені покришки з особливим високопрофільним позашляховим протектором «сегментована ялинка», який нечасто можна побачити на мотоциклах. До речі, диск переднього гальма – теж посилений, а на кермі встановлений захист для рук водія.Нова електронна панель приладів включає в себе цифрові спідометр, тахометр, одометр загального і добового пробігу, індикатор рівня палива, індикатор номера включеної передачі. Е навіть USB-роз`єм для підзарядки гаджетів. Не забуті і пасажири: встановлені поліпшені бічні рукоятки і посилені кріплення пасажирських підніжок, які служать одночасно захистом ніг пасажира від ланцюгової передачі. Однак, незважаючи на спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром по дорогах і вулицях з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об`ємом 229 куб.см. і потужністю 18,0 к.с., з балансувальним валом, забезпечує чудові динамічні характеристики розгону і максимальну швидкість до 115 км/ч. А дисковий передній і барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і в щільному міському потоці транспорту.Крім яскравої фари є повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього виду. Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна і безпечна. Класичне компонування. Яскраво виражений агресивний спортивний дизайн. Стрілоподібні об`ємні бічні обтічники надають мотоциклу динамичний стрімкий, дуже привабливий зовнішній вигляд.Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія і пасажира.Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Зручні бічні рукоятки для пасажира.Вантажопідйомність 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП. Стильний задній ліхтар "літакового" типу вбудований в підсідельний обтічн