37 006 ГРН
Основная информация
Состояние
Новое
Тип техники
Тип:
Мотоблок
Інше обладнання:
—
Вал відбору потужності:
Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Вимірювальні прилади:
—
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм:
1600×710×880 / 1600×1140×800
Глибина культивації, мм:
До 200
Датчик рівня мастила:
—
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм:
360
Електрообладнання:
—
ЗІП:
У комплекті
Колія коліс, мм:
720
Кількість передач вперед/назад:
3 / 1
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.:
8=(2+1+1)×2
Модель двигуна:
186FA
Місткість паливного бака, л:
4,0
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год:
273
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв:
40; 95; 130
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год:
3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
Номінальні оберти, об/хв:
3000
Об’єм картера двигуна, л:
1,3
Об’єм мастила в катері трансмісії, л:
3,0
Об’єм системи охолодження, л:
—
Повітряний фільтр:
Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Потужність двигуна, к. с.:
10,0
Привід фрези:
Прямий із конічним редуктором
Робочий об’єм двигуна, см³:
406
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези:
5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Система запуску двигуна:
Ручний стартер
Система охолодження двигуна:
Повітряне охолодження
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг:
123 / 128
Спосіб вмикання заднього ходу:
Рукоятка на кермі
Спосіб встановлення ґрунтофрези:
Замість транспортних коліс
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання:
—
Тип зчеплення:
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип коробки передач:
Шестеренчаста
Тип мастила в картері двигуна:
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип мастила в картері трансмісії:
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип охолоджувальної рідини:
—
Тип палива:
Дизель
Тип привода трансмісії:
Прямий шестеренчастий
Тип приводних пасів:
—
Тип причіпного пристрою:
Мотоблочного типу
Тип та регулювання керма:
Швидке регулювання за висотою та напрямком
Тип, ємність АКБ А∙год:
—
Транспортні колеса:
4.00-10
Ширина захвату ґрунтофрези, мм:
620, 880, 1140
Код/Артикул:
000135675
Код товара:
1713143527
Описание
Основна відмінність ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН — це застосування дизельного двигуна потужністю 10 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.