Объявление не активно, найдите другие предложения в категории: Работа в Украине
Архив:

Менеджер з продажу

Основная информация

Зарплата:

15000 грн

Регион:

Винницкая область

Город:

Винница

Сфера деятельности:

Торговля, продажи

Специальность:

Менеджер по продажам

График работы:

Полный день

Опыт работы:

1-3 года

Описание

ТОВ «Синдикат Компані» — інноваційна компанія, що спеціалізується на автоматизації промислових підприємств, розробці та виробництві підземних систем збору відходів, спортивних та дитячих майданчиків.

У нашій роботі ми зосереджені не на процесі, а на результаті, який мотивує нас до постійного розвитку та нових досягнень.

ТОВ «Синдикат Компані» — дружня команда професіоналів у зв’язку із стрімким розвитком компанії запрошує взяти участь у конкурсі на посаду «Менеджер з продажу».

Якщо Ви амбіційний, прагнете до саморозвитку, здатні швидко реагувати на стрімкі зміни у бізнес-середовищі, зможете «пекарю продати хліб» та націлені на результат, тоді Вам до нас!

Зверніть увагу, що обов’язковою умовою участі у конкурсі на посаду «Менеджер з продажу» є проходження невеликого опитування у Telegram за допомогою чат-боту. Кандидати, які успішно його пройдуть, автоматично переходять у наступний етап відбору. Пройти опитування можна за посиланням http://t.me/SyndicatcompanyBot

Від нашого кандидата ми очікуємо:
- Досвід роботи в активних продажах від 1 року (переважно з аналогічною групою товарів);
- Знання та успішне застосування технік продажів;
- Реальні кейси щодо позитивної динаміки обсягів продажів;
- Відмінні комунікативні навички, навички ведення переговорів і ділової переписки;
- Вміння переконувати та працювати з запереченнями;
- Націленість на результат і виконання поставленого плану;
- Впевнене користування MS Office, MS Outlook, Google таблицями та Google диском.

Наш менеджер з продажу відповідатиме за:
- Ведення телефонних та особистих переговорів з клієнтами;
- Підтримку та розвиток напрацьованої клієнтської бази;
- Розширення клієнтської бази та збільшення кількості продажів;
- Проведення презентацій для потенційних клієнтів;
- Розробку комерційних пропозицій клієнтам з подальшим укладенням договорів;
- Роботу із запереченнями клієнтів;
- Залучення потенційних клієнтів до співробітництва;
- Ведення аналізу та встановленої управлінської звітності.

Зі свого боку ми пропонуємо:
- Гнучкий робочий графік з можливістю працювати віддалено — - - - ГОЛОВНЕ РЕЗУЛЬТАТ!
- Конкурентну та своєчасну оплату праці (оклад + % з продажів);
- Сучасне програмне забезпечення 1С.8, CRM Bitrix 24, IP-телефонія;
- Доброзичливу атмосферу та підтримку команди.

Зацікавились? Тоді, без сумніву, відправляйте нам своє резюме і, якщо Ви відповідаєте нашим вимогам, ми з Вами обов’язково зв’яжемося.

Бажаємо успіхів!