390 ГРН
Основная информация
Состояние
Новое
ISBN:
978-611-01-0337-4
Автор:
Балабанова Л.В.
Бумага:
Офсет
Гарантия:
Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду.
Год издания:
2019
Издательство:
Центр навчальної літератури (ЦУЛ)
Количество страниц:
612
Переплет:
Мягкий
Раздел:
Учебники для ВУЗов
Формат книги:
А5
Язык:
Украинский
Артикул:
025065
Доставка/Оплата:
Самовивіз: Ви можете забрати цей товар самостійно з Нової Пошти за тарифами перевізника, Кур'єр: Ми доставимо цей товар кур'єром служби доставки Нова пошта за тарифами перевізника
Код товара:
6c3a268c
Описание
Робота з представленим навчальним посібником ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Зміст навчального посібника «Маркетинг підприємства» складається з чотирьох частин і 11 розділів. Навчальний посібник призначений також для магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукових співробітників, підприємців, керівників та спеціалістів підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.