840 ГРН
торгСпособы доставки
Новая почта
Самовывоз
Основная информация
Состояние
Новое
Описание
Нова нижня кульова опора (шарова, шаровая, нижній фрип, гусяча лапка) на Пежо 407. У наявності є 2 шт.
Опора також підходить для PEUGEOT 508, Сітроен С5 (С5 Х7, C5 III), CITROËN С6.
КОНТАКТИ,
переваги оригінальної нижньої кульової опори, найдешевший варіант нижньої кульової опори, всі 8 сайлентблоків, що застосовуються в підвісці Пежо 407, Citroen C5 X7 (у тому числі незамінних), сайлентблок цапфи, верхню кульову опору, малі поперечні важелі, тяги, підшипники маточин і т. і. дивіться на спеціалізованому мінісайті:
https://sites.google.com/site/peugeot407citroenc5x7/home
На сайті окремо показані передня та задня підвіски, PSA-схеми розташування, багато фотографій, ціни, КОНТАКТИ. Крім оригінальних є менш дорогі замінники з гарним співвідношенням ціна-якість. Для переходу на сайт можна лівою кнопкою миші виділити синім адресу сайту і правою кнопкою вибрати "Перейти на сайт .." або просто вбити адресу сайту в гугл пошук.
Виробництво Fortune Line, Польща. Fortune Line є фірмою-пакувальником і непогано зарекомендувала себе в сегменті не дорогих автозапчастин. Хороше поєднання ціна-якість.
Fortune Line є постачальником найдешевшої опори зі звичайним кульковим підшипником і привареним захисним пильовиком дуже близьким до оригінального.
У комплект входять 3 спецболта та оцинковане кільце. Кільце може знадобитися для нових версій поворотного кулака. Нова версія поворотного кулака встановлювалася на Пежо 407 починаючи з № OPR 10983 (тобто для автомобілів випущених після 12 грудня 2006 р.) Нова версія була розроблена з метою збільшення терміну служби нижньої опори і полягала у збільшенні площадки зіткнення кулака. У круглу площадку кулака вставляється нержавіюче кільце, що значно збільшує площу дотичних деталей і відповідно зменшує ймовірність попадання в підшипник опори води та бруду.
Кільце, що йде в комплекті з опорою, зроблене з тонкого металу і просто оцинковане. Болти із звичайною шестигранною головкою. Ці недоліки немає великого значення, т.я. у переважній більшості випадків заміна кільця та болтів не потрібна. Рідне кільце не іржавіє, болти не ламаються і не розтягуються.
В опору встановлено звичайний кульковий підшипник закритого типу (із захисним пластиковим кільцем). До опори надійно приварений гумовий пильовик. Пильовик зроблений з досить гарної гуми. Форма пильовика відповідає оригіналу. Пильовик надійно захищає підшипник від бруду за рахунок великої площі зіткнення кулака і пильовика і за рахунок 2-х ущільнень: 1. вісь кулака-пильник і 2. пильник-нержавіюче кільце.
Всі ціни вказані орієнтовно та можуть відрізнятися залежно від курсу євро та ситуації на кордоні з Євросоюзом. В наявності не завжди є весь асортимент. Прохання ціну та наявність уточнювати за телефоном перед замовленням.
Ключевые слова
опора кульова, пежо 407, 407, сітроен c5x7, гусяча лапка, citroen c5, c5 x7, нижній фрип, шарова, нижня
Пожаловаться