250.00 ГРН
Основная информация
Виды сырья:
Вид за способом виготовлення:
Холоднодеформовані (холоднокатані); пресовані (гарячекатані)
Вид за хімічним складом:
Містить до 99, 7% міді та 0, 3% домішок заліза, нікелю, сірки, свинцю, вісмуту та кисню
Код товара:
15998
Описание
Київ мідна електротехнічна шина (смуга) М1 8х50мм та інші -https://ukrstarline.ua/ua/kolorovyj-prokat-ta-splavy/mid/midna-smuga розміри, алюмінієва електротехнічна шина (смуга) АД0, АД31 Основна сфера застосування мідної електротехнічної шини – розподіл та подача електрики в електрощитах не тільки промислових, а й житлових будівель. Також, мідні шини потрібні в мікроелектроніці, радіотехніці, в медичній, військовій, авіаційній та космічній областях. Електротехнічна мідна шина є базовим елементом будь-якого розподільчого пристрою або струмопровідного пристрою. З них монтують магістральні та тролейні шинопроводи. Характеристики мідної шини Мідні електротехнічні шини мають надійність, довговічність, високу пропускну здатність, динамічну стійкість. Робочі температури електротехнічної мідної шини – від -55 до +280 °С. Мінімальна величина тимчасового опору до розриву – 637 МПа (ГОСТ 434-78). Питомий опір трохи більше 0,01724*10-6 Ом*м. Максимальна робоча напруга до 1000 Ст. Теплопровідність 401 Вт/м К. Однак, від технології виробництва та складу сировини, яка може мати домішки, залежатимуть характеристики та властивості мідної шини. Сьогодні налічується понад 10 марок міді. Сировиною для виготовлення мідної шини може бути сортовий прокат, мідна катанка, зливки або пресована мідна заготівля, проте вони містять домішки, що змінюють властивості, що змінюють властивості кінцевого продукту. Так, домішка кисню, в кількості до 0,001% створюють труднощі при паячно-зварювальних роботах, домішки свинцю та цинку роблять мідну шину більш тендітною в процесі нагрівання, а домішки срібла (0,05% за масою) зменшують «повзучість» та розм'якшення при нагріванні без падіння електропровідності, але суттєво дорожчають продукт. Вміст фосфору (Р), заліза (Fe), миш'яку (As), сурми (Sb) знижують електропровідність. Технологія виробництва та тип міді Регламентується ГОСТ 859-2014 Катодна мідь: М00к, М1к Технологія виробництва: електролітичне рафінування на завершальній стадії переробки мідної руди. Продукт: мідні катоди. Електролітична технічно чиста мідь: М00 М0 М1. Технологія виробництва: переплавлення катодів у звичайній атмосфері. Підвищений вміст кисню. Відсутність фосфору. Безкиснева електротехнічна М00б Технологія виробництва: переплавлення катодів у вакуумі, відновлювальній або інертній атмосфері зменшує вміст кисню. Безкиснева М0б Технологія виробництва: переплавлення катодів у вакуумі, відновлювальній або інертній атмосфері зменшує вміст кисню. Фосфориста, з низьким залишковим фосфором М1р Технологія виробництва: переплавлення брухту та мідних катодів з розкисленням фосфором. Підвищений вміст кисню Фосфориста, з високим залишковим фосфором М1ф Технологія виробництва: переплавлення брухту та мідних катодів з розкисленням фосфором. Підвищений вміст кисню Отже, найпоширеніші марки міді у виготовленні електротехнічних шин: М0б. Безкиснева електрорафінована мідь (99,97%) із вмістом кисню та вісмуту 0,001%; фосфору, миш'яку, сурми, олова та нікелю - не більше 0,002%; сірки, свинцю та цинку - до 0,003%; заліза – до 0,004%. М1. Технічно чиста мідь (99,90%), переплавлена з катодів у звичайній атмосфері з вмістом кисню до 0,05%; вісмуту - 0,001%; миш'яку, сурми, олова та нікелю - не більше 0,002%; сірки та цинку - до 0,004%; свинцю та заліза - до 0,005%. Фосфор та срібло за ГОСТом не нормуються. Якщо ця марка призначається для електротехнічної промисловості і підлягає випробуванням на електропровідність, до позначення додатково додають літеру Е (М1Е). М2. Переплавляється з брухту мідь (99,70%), містить 0,07% кисню; до 0,002% - вісмуту; до 0,005% - сурми; не більше 0,01% - сірки,