22 133 ГРН
Основная информация
Категория
Состояние:
Новое
Ємність паливного бака, л:
5,5
Вага нетто/брутто, кг:
50,0 / 52,0
Витрата палива, гр/кВт*год:
275
Габарити упаковки, мм:
600х480х540
Довжина / ширина шліца, мм:
22/5
Довжина хвостовика вала, мм:
33,0
Діаметр хвостовика вала, мм:
25,0
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:
88 / 75
Знімний блок циліндра:
+
Кількість шліців, шт.:
6
Об'єм масла в картері двигуна, л:
1,65
Повітряний фільтр з масляною ванною:
+
Потужність двигуна, к. с.:
10,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см:
456
Система запуска:
Ручний / електричний стартер
Система охлаждения:
Повітряна примусова
Тип двигателя:
4-тактний одноциліндровий
Тип хвостовика вала:
Шліцеве з'єднання
Код/Артикул:
000165161
Код товара:
2173206837
Описание
Опис двигуна дизельного Vitals DM 10.0sne Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 10.0sne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення. Двигуни Vitals DM 10.0sne потужністю 10 к.с., робочим об'ємом 456 куб. см і шпонковою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектру техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Дані двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність та невибагливість в експлуатації, у складі: міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін; у будівельному обладнанні - у віброплитах, вібротрамбовках, бетонозмішувачах, компресорах, насосах та помпах. Також двигуни DM 10.0sne можна використовувати в транспортних засобах, у тому числі для водного транспорту - човнів, катерів та невеликих яхт. Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 10.0sne є змінний циліндр, який, у разі потреби, може бути замінений окремо від блоку циліндра, що значно полегшує та здешевлює ремонт. Для запуску дизельних двигунів DM 10.0sne використовується ручний та електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск будь-якої пори року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DM 10.0sne передбачено аварійний вимикач для зупинки двигуна у разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливки мастила із пробками-щупами.