22 570 ГРН
Основная информация
Категория
Состояние:
Новое
Гарантийный срок:
36
Тип хвостовика вала:
Шпонкове з'єднання
Габарити упаковки, мм:
600х480х540
Система запуску:
Ручний та електричний стартер
Вага нетто/брутто, кг:
51,0 / 53,0
Діаметр хвостовика вала, мм:
25,4
Тип двигуна:
4-тактний одноциліндровий
Діаметр циліндра / хід поршня, мм:
90 / 75
Витрата палива, гр/кВт*год:
275
Ємність паливного бака, л:
5,5
Потужність двигуна, к. с.:
12
Об'єм масла в картері двигуна, л:
1,65
Система охолодження:
Повітряна примусова
Довжина хвостовика вала, мм:
72,2
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм:
61,9 / 6,3
Повітряний фільтр з масляною ванною:
+
Робочий об'єм двигуна, куб. см:
477
Код товара:
1430545695
Описание
ВНИМАНИЕ! При оформлении заказа по промокоду Вы гарантированно получите скидку 10%
При оформлении заказа через корзину, введите промокод sale10 цена изменится автоматически и Вы продолжите оформление заказа уже со скидкой, либо по телефону сообщите менеджеру промокод и он оформит заказ со скидкой 10%
Промокодом можно воспользоваться при покупке товара которые идут без скидок, на товары со скидкой, к скидке дополнительно 2 - 5%
Опис двигуна дизельного Vitals DM 12.0kne
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DM 12.0kne є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Vitals DM 12.0kne потужністю 12 к. с., робочим об’ємом 477 см3 і шпонковою з’єднувальною частиною вала застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі: мініелектростанцій; у сільськогосподарській техніці — мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні — у віброплитах, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Також двигуни DM 12.0kne можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту — човнів, катерів і невеликих яхт.
Конструктивною особливістю дизельних двигунів DM 12.0kne є змінний циліндр, який у разі необхідності може бути замінений окремо від блока циліндра, що значно полегшує і здешевлює ремонт.
Для запуску дизельних двигунів DM 12.0kne використовується ручний і електричний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск у будь-яку пору року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DM 12.0kne передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна в разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.