Мапа сайту
0

Профіль

ru

ua

«О!Плати без ризику» для покупців

Це безпечно і надійно

Купуючи товар через "О!плати без ризику" ви не зіткнетеся із шахраями та непорядними продавцями. Тільки ви вирішуєте, чи будуть перераховані кошти продавцю за його товар або гроші повернуться вам на картку в залежності від рішення, прийнятого у відділенні «Нова пошта». Ви можете забрати товар після огляду й тільки після цього кошти будуть зараховані продавцю на картку. Таким чином ви не зможете залишитись без грошей за перерахування передоплати у випадку неякісного або, що ще гірше, не існуючого товару.

Ви ретельно оглядаєте покупку і якщо товар з якоїсь причини не підійшов, вам буде повернута вартість покупки, а товар буде відправлений назад продавцеві.

Як придбати товар за допомогою "О!Плати без ризику»

При бажанні купити товар з функцією "О!Плати без ризику" Ви відправляєте запит на включення даної можливості Продавцем на сторінці з товаром.

zapros na O!Platu

Якщо продавець не шахрай і має можливість відправити товар через «Нова пошта», то з великою ймовірністю він включить для вас функціонал "О!Плати без ризику" при редагуванні свого оголошення.

Після активації безпечної угоди продавцем, ви можете перейти до покупки, заповнивши контактні дані та вказавши зручне для отримання відділення Нової пошти, щоб продавець міг вислати Вам товар.

Всі внесені дані, крім даних банківської картки, для зручності будуть збережені у вашому профілі. Далі їх можна буде змінити, як номер відділення, так і контакт одержувача. Дані картки не зберігаються на сайті й використовуються сертифікованим фінансовим партнером UAPAY тільки для проведення фінансових транзакцій між покупцем і продавцем.

Після внесення даних банківської картки і підтвердження платежу з неї буде списана сума товару, вартість доставки, згідно ваги посилки, а також комісія за переказ. Вартість товару буде заблокована на рахунку національного платіжного сервісу UAPAY до тих пір, поки ви не отримаєте посилку від продавця і не упевнитеся в якості та цілісності товару. Після того, як ви заберете товар з відділення «Нова пошта», кошти за товар надійдуть на карту продавця.

Отримання посилки

Для отримання посилки у відділенні «Нова пошта» вам необхідно вказати номер транспортної накладної, яка буде сформована автоматично в кабінеті "О!Плати без ризику". За правилами сервісу, прибувши на відділення, посилка зберігається 5 днів, після чого угода по товару анулюється й посилка відправиться назад продавцеві. Гроші за товар при цьому повертаються вам на картку, проте вартість доставки не повертається.

Якщо товар не підійшов

Якщо товар не підійшов, Ви можете відмовитися від отримання, кошти на вашу карту будуть зараховані протягом 3-х годин (вартість доставки при цьому не повертається).

Що може піти не так і це теж нормально

  • Покупець не прийшов за посилкою

Повернення посилки продавцю буде оформлено через 5 днів, кошти за товар будуть перераховані покупцеві. Вартість доставки повернута не буде.

  • Оплата за товар пройшла не успішно, а кошти за доставку вже «списалися»

Повернення коштів за доставку відбудеться через 30 хвилин, так як відбувається блокування, а не фактичне списання з карти.

  • Продавець підтвердив угоду, але не відправив товар протягом 3-х днів

У даній ситуації, якщо товар не був відправлений протягом 3-х робочих днів, повернення коштів покупцеві відбудеться через 5 робочих днів. Для повернення вартості доставки знадобиться додатково 3 дні.

  • Покупець відмовився від посилки у відділенні

Кошти за товар будуть повернуті покупцеві протягом 3-х годин. Вартість доставки не повертається. Продавцю буде оформлено повернення посилки.

  • Угода не підтверджена продавцем протягом 2 днів

У цьому випадку, через 2 робочих дні після дня замовлення, угода буде автоматично анульована, кошти за товар і вартість доставки до відділення повернуться на карту покупця в повному обсязі.

Ситуації, про які важливо знати заздалегідь

  • Покупець забрав товар з відділення "Нова пошта", але вирішив, що хотів би відмовитися від замовлення

Після отримання замовлення Покупцем у відділенні "Нова пошта" угода вважається завершеною. Ні ФІНАНСОВИЙ партнер UAPAY, ні траспортна КОМПАНІЯ "Нова пошта" не можуть скасувати завершену угоду. В даному випадку всі умови повернення коштів за товар та доставку вирішуються між покупцем і продавцем самостійно.

При будь-яких питаннях на допомогу прийдуть консультанти фінансового партнера UAPAY:

pay@uapay.ua

0 800 21 44 64,

044 364 44 64

пн-пт 08:00-21:00

сб-нд 08:00-17:00

Питання стосовно доставки можна задати в контакт-центрі "Нова Пошта" за телефонами:

0-800-500-609

098-4-500-609