В чому особливості налаштування таргетованої та контекстної реклами
Сьогодні величезний обсяг реалізації товарів та послуг відбувається завдяки дієвій рекламі в різноманітних інтернет-ресурсах – соціальних мережах, спеціальних мобільних додатках та навіть в комп’ютерних іграх. Для привертання уваги потенційних клієнтів, які можуть стати покупцями певних товарів чи споживачами окремих послуг, їхні власники чи продавці найбільш часто користуються таргетованою та/або контекстною рекламою (за потреби вказані види реклами завдяки фахівцям агенства інтернет маркетингу в Києві OVVA! Promo (офіційний сайт https://ovvapromo.com.ua/) можуть працювати одночасно).
В чому переваги таргетованої реклами
Головною відмінністю таргетованої реклами від контекстної є місце розміщення рекламного продукту: для таргет-реклами використовують соціальні мережі та сайти певних компаній, які мають зареєстровані акаунти в мережах, що підтримують рекламу, в той час, як контекстну рекламу поширюють за допомогою пошукової системи Google.
Використання таргетованої реклами, налаштування якої можуть провести спеціалісти digital агентства в Києві, дозволить точно спрямовувати рекламні повідомлення на конкретну цільову аудиторію з врахуванням її потенційних інтересів, віку, статі, освіти, місця проживання чи інших показників. Налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах на кшталт Facebook, як повідомляє сайт https://ovvapromo.com.ua/facebook-ads/, дозволить досягти відчутного результату завдяки:
- зменшенню фінансових витрат на рекламну компанію;
- збільшенню конверсії – відсотка користувачів які після відвідин сайту виконали певні дії (зробили замовлення, зареєстрували акаунт чи залишили контакти для зворотного зв’язку)
- точному відстеженню результативності та ефективності реклами.
Даний вид реклами дозволяє визначити точну кількість користувачів, які відвідали сайт рекламодавця та кількість клієнтів, які зробили певні замовлення товарів або оформили запити на отримання різноманітних послуг.
Як працювати з контекстною рекламою
Ефективне налаштування фахівцями агенції інтернет-реклами OVVA! Promo контекстної реклами завдяки Google Ads дозволяє розміщувати оголошення на веб-порталах, на яких вже міститься контент, що має безпосереднє відношення до рекламованої продукції чи послуг.
Даний вид реклами, як повідомляє сайт https://ovvapromo.com.ua/google-ads-service/, дозволяє показувати її тільки тим користувачам пошукової системи Google, які здійснюють запит на пошук конкретного товару чи послуги, маючи намір його замовити чи купити. Ефективність контекстної реклами пов’язана з правильним вибором ключових слів та правильним розміщенням оголошень.