В чому особливості налаштування таргетованої та контекстної реклами

Сьогодні величезний обсяг реалізації товарів та послуг відбувається завдяки дієвій рекламі в різноманітних інтернет-ресурсах – соціальних мережах, спеціальних мобільних додатках та навіть в комп’ютерних іграх. Для привертання уваги потенційних клієнтів, які можуть стати покупцями певних товарів чи споживачами окремих послуг, їхні власники чи продавці найбільш часто користуються таргетованою та/або контекстною рекламою (за потреби вказані види реклами завдяки фахівцям агенства інтернет маркетингу в Києві OVVA! Promo (офіційний сайт https://ovvapromo.com.ua/) можуть працювати одночасно).

В чому переваги таргетованої реклами

Головною відмінністю таргетованої реклами від контекстної є місце розміщення рекламного продукту: для таргет-реклами використовують соціальні мережі та сайти певних компаній, які мають зареєстровані акаунти в мережах, що підтримують рекламу, в той час, як контекстну рекламу поширюють за допомогою пошукової системи Google.

Використання таргетованої реклами, налаштування якої можуть провести спеціалісти digital агентства в Києві, дозволить точно спрямовувати рекламні повідомлення на конкретну цільову аудиторію з врахуванням її потенційних інтересів, віку, статі, освіти, місця проживання чи інших показників. Налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах на кшталт Facebook, як повідомляє сайт https://ovvapromo.com.ua/facebook-ads/, дозволить досягти відчутного результату завдяки:

  • зменшенню фінансових витрат на рекламну компанію;
  • збільшенню конверсії – відсотка користувачів які після відвідин сайту виконали певні дії (зробили замовлення, зареєстрували акаунт чи залишили контакти для зворотного зв’язку) 
  • точному відстеженню результативності та ефективності реклами.

Даний вид реклами дозволяє визначити точну кількість користувачів, які відвідали сайт рекламодавця та кількість клієнтів, які зробили певні замовлення товарів або оформили запити на отримання різноманітних послуг.

Як працювати з контекстною рекламою

Ефективне налаштування фахівцями агенції інтернет-реклами OVVA! Promo контекстної реклами завдяки Google Ads дозволяє розміщувати оголошення на веб-порталах, на яких вже міститься контент, що має безпосереднє відношення до рекламованої продукції чи послуг.

Даний вид реклами, як повідомляє сайт https://ovvapromo.com.ua/google-ads-service/, дозволяє показувати її тільки тим користувачам пошукової системи Google, які здійснюють запит на пошук конкретного товару чи послуги, маючи намір його замовити чи купити. Ефективність контекстної реклами пов’язана з правильним вибором ключових слів та правильним розміщенням оголошень.

Також рекомендуємо:

Екологічні аспекти вибору матеріалів для паркану ранчо
15.04.2024
StatBet: портал, де зустрічаються спортивна аналітика, експертні прогнози та новини!
12.04.2024
Як підібрати образ з кежуал худі: Стильні поради на 2024
11.04.2024
Топові бренди виробників мотокос: вибираємо найкраще обладнання для догляду за ділянкою
10.04.2024
Новітні тенденції: які жіночі світшоти завойовують моду
10.04.2024
Коли може знадобитися заміна акумулятора в смартфоні?
10.04.2024
Пігментація: таємниці краси та догляду за шкірою
09.04.2024
Як впливають вітаміни на шкіру та які необхідні
06.04.2024
Кредитні ризики та як їх уникнути при отриманні кредиту в банку
06.04.2024
Чому варто обрати Атлант 24: відгуки про роботу юристів для водіїв
04.04.2024
Основи вибору запчастин для сільгосптехніки: поради та огляд ринку в Україні
28.03.2024
Чому для перевезення вантажів варто користуватися послугами автомобільного транспорту
28.03.2024