Потрібен розробник сайтів? Робимо вибір правильно!

Перед початком відбору виконавця необхідно чітко продумати, який продукт ви хочете отримати в результаті співпраці, що чекаєте від digital-агентства, якими навичками має володіти майбутній виконавець. Підготовчим етапом має займатися в компанії той, хто найбільш обізнаний з даним питанням та спроможний чітко поставити завдання майбутньому кандидату. Найчастіше — це програміст або маркетолог. Лише після першочергової бесіди з представником агентства має бути проведена бесіда із керівником організації, який затвердить обрану кандидатуру після узгодження всіх деталей. Працівники redstone.media пропонують свої послуги щодо створення сайтів з різноманітним контентом та відповідно до обраного вами стилю.

Основні цілі

Наступний крок перед вибором виконавця — визначення цілей майбутнього онлайн-ресурсу. З цією метою необхідно дати відповіді на питання:

1. Які недоліки ви виявили в роботі сайту, який працює на даний час? Щоб реалізувати всі завдання, які має виконати працівник, відповідь повинна бути чіткою, чесною та розгорнутою.

2. Хто буде користуватись інформацією з сайту? Необхідно визначитись із цільовою аудиторією.

3. Яку роль відіграватиме даний сайт? Наприклад, заробіток на рекламі, збільшення обсягів продажу товару тощо.

4. Що вказуватиме на успішність продукту? Відповідь на це питання напряму залежить від завдань сайту, але часто головним показником є кількість відвідувачів онлайн-ресурсу.

Після відповідей на запитання необхідно скласти бюджет на виконання робіт з розробки сайту. На жаль, не завжди можна одразу вирахувати точну вартість, однак визначитись із максимальною ціною, яку запросить виконавець, виходячи із завдань, все-таки можливо.

Обираємо digital-агенцію

Після усіх підготовчих етапів настав час обирати. Щоб це було зробити простіше, і головне — не помилитись із рішенням, варто скласти список з кількох потенційних претендентів. Це можна зробити одним із вказаних способів:

1. Проаналізувати рейтинги.

2. Перейти за посиланням, яке часто розміщують розробники в "підвалі" сайту, що вам сподобався (нижній його частині - "футері").

3. Вивчити пропозиції та рекомендації колег, знайомих.

Наступний крок — вивчення всіх потенційних розробників. Для цього є два шляхи: вивчення сайту розробника або ж при зустрічі в офлайн-режимі. До речі, саме другий варіант допоможе більш точно визначитись із вибором розробника, адже саме обстановка офісу багато що може розповісти про респектабельність digital-агентства. Якщо ж ви оберете перший варіант, то варто опрацювати сайти, створені претендентами протягом останніх 2-3 років.

Зауважимо: іноді у виконавців немає власного інтернет-ресурсу. В такому випадку із розробником можна зв'язатись телефоном або ж за допомогою електронної пошти.

Як обрати

Важливим аргументом на користь того чи іншого виконавця є наявність відомих компаній в списках попередніх замовників. Це свідчить лише про одне: агенція спроможна виконувати надскладні завдання і реалізовувати цілі, поставлені найвимогливішими клієнтами.