Особливості та переваги послуг від digital агенції Mixdigital
З розвитком цифрового ринку відбувається одночасний ріст конкуренції, тому успіх бізнесу залежить в тому числі від належного та ефективного використання різноманітних каналів реклами, які сприяють залученню відповідної цільової аудиторії. Послуги, які надає digital агенція Mixdigital, безпосередньо пов’язані з медіаплануванням та баїнгом, запуском пошукової реклами та реклами в найбільш популярних соціальних мережах, просуванням мобільних додатків та медіареклами. В своїй роботі співробітники агенції користуються гібридним підходом до проведення диджитал-досліджень з одночасним поєднанням кількісних та якісних методів для отримання репрезентативної статистики.
В чому особливості послуг диджитал-агенції
Сфера послуг digital агенції включає розробку медіастратегії в поєднанні з таргетованою рекламою з використанням соціальних мереж, завдяки якій певний бізнес, торгова марка, бренд чи сайт компанії-виробника стає більш пізнаваним, в той час, як бюджет, спрямований на рекламну компанію є максимально оптимізованим та одночасно дозволяє залучити оптимальну кількість цільової аудиторії – потенційних покупців чи споживачів послуг. Серед певних особливостей digital агенції сайт https://mixdigital.agency/ відмічає:
- використання гібридної методології з одночасним використанням кількісних (статистичних) даних та якісних методів дослідження за допомогою інтерв’ю та зворотної переписки з представниками цільової аудиторії;
- впровадження онлайн-опитувань з використанням спеціального лендингу та таргетованої реклами з використанням соціальних мереж задля охоплення широкої цільової аудиторії;
- використання якісних інсайтів завдяки можливості отримання контенту з особистими думками, розгорнутими текстовими відповідями чи навіть відео-відгуками учасників цільової аудиторії.
Які цілі вирішує впровадження медіастратегії
Серед переліку послугу digital агенції Mixdigital чільне місце займає розробка медіастратегії у вигляді комплексного плану дій з використанням медійних платформ для максимального якісного та ефективного досягнення маркетингових завдань.
Розробка медіастратегії передбачає визначення каналів, форматів та відповідного розподілу бюджету, освоєння якого дозволить охопити та залучити максимальну кількість учасників цільової аудиторії завдяки збільшенню впізнаваності, детальному аналізу конверсій та конкурентного середовища.