Неочевидні переваги використання мобільного додатку гіпермаркету
З кожним роком ми все більше і частіше використовуємо смартфон для виходу в інтернет. Це враховують рітейлери, використовуючи додаткові маркетингові можливості просування свого бренду. Через рекламу у соціальних мережах нашу увагу скеровують на акції та знижки, спонукають зайти на сайт продавця.
Однак гіпермаркети, що піклуються про своїх клієнтів, основну увагу приділяють менш агресивним і більш корисним маркетинговим інструментам. Так, у App Store або Google Play доступний для завантаження мобільний додаток «АШАН», який дає змогу налаштувати власний список покупок, ділитися ним з іншими користувачами застосунку, керувати категоріями акційних товарів тощо.

Гіпермаркет використовує мобільну версію сайта. Але мобільний застосунок пропонує користувачам додаткові корисні функції, порівняно з версією Auchan онлайн.
Можливості застосунку
Користувачі можуть зареєструватися, створивши обліковий запис у застосунку, або ж використати свій акаунт у фейсбуці. У будь-якому разі всі акаунти легко синхронізувати із мобільним застосунком. Користуватися програмою можна через Wi-Fi, мобільний інтернет або офлайн, якщо наперед завантажено дані з конкретного магазину.
Отримавши доступ до функціоналу, користувач може:
- встановити профіль базового або розширеного значення, що впливає на перелік функціональних можливостей;
- приховувати нецікаві категорії товарів;
- вводити запити голосом;
- керувати категоріями акційних пропозицій, налаштовувати кількість отриманих акційних пропозицій;
- сканувати товар для уточнення актуальної ціни;
- знаходити відсканований товар у магазині;
- отримувати push-повідомлення без підключення до інтернету;
- знаходити найближчий до розташування магазин.
Це функції, які полегшують покупки клієнтам. Однак застосунок дає низку неочевидних переваг перед звичайним сайтом.
Неочевидні плюси
Клієнти не нервують біля каси у пошуках пластикової картки лояльності, не переймаються, якщо її забули. Адже вона завжди з ними у мобільному застосунку, її стан можна переглянути у зручний час. До того ж клієнт може звернутися до адміністрації магазину й швидко отримати відповіді на всі запитання.
Додаток дає змогу керівництву магазину аналізувати уподобання клієнта та пропонувати йому акції та знижки, які його зацікавлять. У такий спосіб гіпермаркет береже час покупців, не відволікає їхню увагу на непотрібні пропозиції.
Спробуйте мобільний застосунок та оцініть його переваги самостійно.