Вібро-шумка 2в1 І4-Ф1.3 (700х500 мм) - вібро і шумоізоляція в одному листі
4USD
| Стан: | Нове |
|---|
| Необходимость нагрева: | Нет |
|---|---|
| Применение материала: | Колесные арки |
| Тип: | Шумоизоляция |
| Длина листа: | 70 |
| Площадь листа: | 0.35 |
| Толщина: | 5.3 |
| Толщина виброизолции: | 1.3 |
| Толщина шумоизолции: | 4 |
| Ширина листа: | 50 |
| Код/артикул: | I4f13, i3f13 |
| Код товару: | 198992003 |
Опис
Вібро-шумка 2в1 І4-Ф1.3 ― вібро і шумоізоляція в одному аркуші.
В процесі шумоізоляції автомобіля Вібро-шумка 2в1 клеїться першим і єдиним шаром на метал або пластик.
Вібро-шумка 2в1 І4-Ф1.3 - самоклеючий матеріал, який складається з бутил-каучукового шару на яку нанесений хімічно зшитий Ізолон 300 . Товщина липкого полімерного шару 1.3 мм , товщина листа шумоізоляції 4 мм , загальна товщина матеріалу складає 5.3 мм.
Матеріал володіє високою вібро і звукопоглинаючою здатністю , пластичний , простий в застосуванні , володіє антикоррозионними і герметизуючими властивостями, а також додатковими властивостями тепловідбивні . Знижує шум в автомобілі, тримає тепло взимку і холод від кондиціонера влітку, не дає нагріватися салону в літній час, остивать взимку. Не требует нагрева при установке. Держит температуру от -40 до + 90 ° С. Более того, слой герметика препятствует попаданию воды и ее паров под монтажный слой и предотвращает образование и развитие коррозии.
В процесі шумоізоляції автомобіля Вібро-шумка 2в1 клеїться першим і єдиним шаром на метал або пластик.
Вібро-шумка 2в1 І4-Ф1.3 - самоклеючий матеріал, який складається з бутил-каучукового шару на яку нанесений хімічно зшитий Ізолон 300 . Товщина липкого полімерного шару 1.3 мм , товщина листа шумоізоляції 4 мм , загальна товщина матеріалу складає 5.3 мм.
Матеріал володіє високою вібро і звукопоглинаючою здатністю , пластичний , простий в застосуванні , володіє антикоррозионними і герметизуючими властивостями, а також додатковими властивостями тепловідбивні . Знижує шум в автомобілі, тримає тепло взимку і холод від кондиціонера влітку, не дає нагріватися салону в літній час, остивать взимку. Не требует нагрева при установке. Держит температуру от -40 до + 90 ° С. Более того, слой герметика препятствует попаданию воды и ее паров под монтажный слой и предотвращает образование и развитие коррозии.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}