Програмне вимкнення водяної помпи
3 690ГРН
| Вид: | Діагностичне та контрольно-регулювальне |
|---|---|
| Стан: | Нове |
| Код товару: | 1637892250 |
|---|
Опис
Вимикаємо водяну помпу програмним способом, програмою "Truck Tools" на вашій техніці
Насос охолоджувальної рідини двоступеневої муфти може працювати у двох режимах за високої швидкості привод крильчатки насоса охолоджувальної рідини відбувається безпосередньо від колінчастого вала за допомогою поліклінового ременя. Низька швидкість крильчатки становить приблизно 50% від високої швидкості.
Крильчатка
Статичне ребро
Датчик швидкості
Електромагніт
Підшипник (муфта)
Фрикційний диск
Індукційна пластина (алюміній) з вбудованими металевими пластинами з ребрами охолодження
Вал
Підшипник (вал)
Постійні магніти
Шків без інардера
Шків з інтардером
Корпус патрона
Зубчасте колесо
Обертове ущільнення
Керування:
Залежно від вимог до охолодження, що висуваються двигуном або автомобілем, ECU PCI вмикає електромагнітне насоса охолоджувальної рідини та змінює частоту обертання крильчатки:
електромагнітний ввімкнений, насос працює з високою швидкістю;
електромагнітний вимкнений, насос працює з низькою швидкістю.
У разі набряку живлення безпечна швидкість насоса охолоджувальної рідини — це низька швидкість.
Якщо визначається зупинка насоса системи охолодження з двоступеневою муфтою, реєструється несправність, яка використовується для вимкнення системи EGR. PCI закриває клапан EGR і зменшується подавання палива, щоб уникнути пошкодження двигуна.
Насос охолоджувальної рідини двоступеневої муфти може працювати у двох режимах за високої швидкості привод крильчатки насоса охолоджувальної рідини відбувається безпосередньо від колінчастого вала за допомогою поліклінового ременя. Низька швидкість крильчатки становить приблизно 50% від високої швидкості.
Крильчатка
Статичне ребро
Датчик швидкості
Електромагніт
Підшипник (муфта)
Фрикційний диск
Індукційна пластина (алюміній) з вбудованими металевими пластинами з ребрами охолодження
Вал
Підшипник (вал)
Постійні магніти
Шків без інардера
Шків з інтардером
Корпус патрона
Зубчасте колесо
Обертове ущільнення
Керування:
Залежно від вимог до охолодження, що висуваються двигуном або автомобілем, ECU PCI вмикає електромагнітне насоса охолоджувальної рідини та змінює частоту обертання крильчатки:
електромагнітний ввімкнений, насос працює з високою швидкістю;
електромагнітний вимкнений, насос працює з низькою швидкістю.
У разі набряку живлення безпечна швидкість насоса охолоджувальної рідини — це низька швидкість.
Якщо визначається зупинка насоса системи охолодження з двоступеневою муфтою, реєструється несправність, яка використовується для вимкнення системи EGR. PCI закриває клапан EGR і зменшується подавання палива, щоб уникнути пошкодження двигуна.
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}