Optimal М-16Г2ЦС 200л
21 310ГРН
| Стан: | Нове |
|---|
| Вид оливи: | Мінеральна |
|---|---|
| В’язкість по sae: | Sae 40, 15w-40 |
| Об’єм: | 200л |
| Тип оливи: | Моторна для комерційного транспорту |
| Виробник: | Optimal |
| Класифікація за api: | Cb, sf/cd |
| Код/артикул: | 6334, 2843 |
| Код товару: | 8600 |
Опис
Моторна олива Optimal М-16Г2ЦСМоторна олива Optimal М-16Г2ЦС характеризується високою вологостійкістю, малим емульгуванням з водою, а також легким відділенням води при сепарації. Призначена для змащування головних та допоміжних тронкових дизелів суден морського транспортного, промислового та річкового флотів. Олива Optimal М-16Г2ЦС використовується для змащування циліндрів тронкових і крейцкопфних дизелів за допомогою лубрикатора (автоматично діючий прилад для подачі оливи під тиском), коли масова частка сірки у паливі не більше 1,5%. Також, олива Optimal М-16Г2ЦС може використовуватися для змащування ряду суднових механізмів та агрегатів, де необхідні оливи відповідних в'язкостей (редуктори, компресори, повітродувки та ін.).Олива М-16Г2ЦС розшифровується: "М" - значить моторне, "16" - величина в'язкості в 16 сСт при досягненні температури 100 ° за Цельсієм, "Г" - призначається для форсованих моторів, "2" - для дизельних моторів, «Ц» – циркуляційне, "С" - для судів. Основні переваги оливи М-16Г2ЦС забезпечує відділення водяної субстанції під час сепарації; ефективні мийно-диспергуючі якості навіть при роботі на високосірчистих сортах палива; незначне нагароутворення під час роботи на залишкових паливах; висока термооксилювальна стабільність; створення високоефективної олійної плівки; нейтралізує відпрацьовані кислотні продукти; зменшення зносу поверхонь деталей; запобігає корозії під впливом морського середовища; подовжує ресурс двигуна. Специфікації: SAE 40; API CВ
Рейтинг оголошення:
{{#user.avatar}} {{/user.avatar}}
{{ user.name }}
Останній візит: {{ user.last_login }}